صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افتتاح چند پروژه صنعتی خراسان رضوی با حضور وزیر صنعت

  • کد خبر: ۱۷۴۹۱
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه در راس هیاتی از معاونین و مدیران این وزارتخانه به منظور بهره‌برداری از چند پروژه صنعتی و بازدید از چند واحد تولیدی در شهر‌های مشهد و بردسکن وارد خراسان رضوی شد.
به گزارش شهرآرا نیوز، رضا رحمانی قرار است امروز از طرح توسعه واحد نساجی در شهرک صنعتی بردسکن بهره‌برداری کند، این طرح با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر با ظرفیت تولید ۶ هزار تن نخ در سال اجرا شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین امروز از واحد تولیدی "آسیا پی جو بینالود" در کیلومتر ۲۵ جاده سبزوار - بردسکن بازدید می‌کند، این واحد با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر راه‌اندازی شده و ظرفیت تولید ۲۰۰ کیلو شمش طلا در سال را دارد.
بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت دانش بنیان "نیان الکترونیک" در شهرک صنعتی چناران، حضور در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در شرکت نیان الکترونیک، حضور در جشن روز ملی صادرات و قدردانی از صادرکنندگان نمونه استانی و ملی در اتاق بازرگانی مشهد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر صنعت به خراسان رضوی است.
منبع:ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.