صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی:

بیش از ۸۰ هزار نفر امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

  • کد خبر: ۱۸۴۲۶
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
استاندار خراسان رضوی در بازدید از فرمانداری مشهد گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر امنیت انتخابات را تامین می‌کنند و فضای بسیار خوبی فراهم شده که امیدوارم مشارکت افزایش یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی افزود: خوشبختانه ما همان ساعات اولیه ۸ صبح انتخابات را همزمان در ۴۰۲۳ درکل استان شروع کردیم و همه فرمانداران و هیات های اجرایی و نظارتی حدود ۸۲ هزار نفر مشغول هستند تا به موقع بتوانند از رای مردم حفاظت کنیم.


وی گفت: خوشبختانه تا الآن مشارکت قابل قبولی داریم و امیدواریم تا ۸ شب که تمدید شده است مردم به خصوص شهروندان مشهد که ممکن است به اطراف شهر رفته باشند امکان رای دادن را داشته باشد.


استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رسانه ملی و خبرنگاران خیلی فعال هستند و کمال تشکر را داریم، رسانه ها فضای خوبی در استان فراهم کرده اند تا مردم در جریان مسائل باشند.


وی افزود: مجلس جایگاه رفیعی دارد و رسانه هاخیلی خوب نقش خود را ایفا کرده اند، مسئولین استانی هر شب گزارشی ار رسانه ملی به مردم می دادند و امیدوارم که مشارکت خوب و قابل قبولی داشته باشیم.


رزم حسینی گفت: انتخابات الکترونیکی اوایل صبح با کندی رو به رو شد ولی بعد از آن روان شد و فوق العاده است، انتخابات الکترونیکی حرکت بسیار خوبی برای نظام انتخاباتی کشور بود و در این مرحله اقدام بسیار مثبتی بود چرا که در حال حاضر دقیقا اطلاع داریم چه مقدار تعرفه مصرف شده و چه اتفاقی افتاده است.


وی افزود: تا الآن حدود۳۴درصد مشارکت داشته ایم ولی طبق معمول شب ها درصد مشارکت بیشتر می شود.


استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیش از هزار صندوق سیار داشتیم، بعضی مناطق صعب العبور بود که مشکلی نداشتیم خوشبختانه بالگرد مورد استفاده ما واقع نشد و در اماکن دور دست استفاده نکردیم.

 

زهرا اسکندریان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.