صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: ۲۰ کاروان عراقی که اکنون در مسیر شهر‌های شاهرود به سبزوار و سبزوار به نیشابور و نیشابور به مشهد هستند تا روز ۲۵ آذر وارد مشهدالرضا می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین رضائی با اعلام این خبر، اظهار کرد: تاکنون ۲۵ کاروان عراقی وارد مشهد شدند و پیش‌بینی می‌شود ۲۰ کاروان عراقی که اکنون در مسیر شهر‌های شاهرود به سبزوار و سبزوار به نیشابور و نیشابور به مشهد هستند تا روز ۲۵ آذر وارد مشهدالرضا شوند.

وی افزود: تعداد افراد کل کاروان‌هایی که به مشهد وارد شده‌اند یا در راهند ۲ هزار و ۱۵۲ نفر مرد هستند که از شهر‌های کربلا، نجف و کاظمین حرکت و پس از زیارت مرقد منور حضرت معصومه(س) راهی مشهد شده‌اند.

رضائی افزود: همچنین کاروان‌های زائران پیاده از شهر‌های کاشمر، تربت‌حیدریه، نیشابور، بردسکن، چناران، فریمان و اطراف مشهد از روز ۲۲ آذر به سمت مشهد حرکت خواهند داشت و پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران این کاروان‌ها بیش از ۲ هزار نفر باشد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) همچنین گفت: کاروان‌های پیاده عراقی در طول مسیر از خدمات مردمی و خیّران و در مسیر سبزوار، نیشابور به مشهد از خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی پنج ایستگاه صلواتی امام حسن مجتبی(ع) بینالود، موکب سالار زینب، میقات الرضا، ایستگاه صلواتی امام هادی(ع) و ایستگاه صلواتی امام رضا(ع) تپه سلام استفاده خواهند کرد.

همچنین دو ایستگاه صلواتی موقت در مسیر چناران به مشهد و دو ایستگاه دیگر در مسیر فریمان به مشهد از ۲۵ آذر تا ظهر شهادت به زائران امام رئوف خدمت‌رسانی خواهند داشت.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.