صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پذیرش مسافر در هیچ واحد اقامتی در مشهد انجام نمی‌شود

  • کد خبر: ۲۱۸۵۲
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی هر گونه اقامت در واحد‌های اقامتی دارای مجوز و حتی فاقد مجوز این شهر را تکذیب کرد.

 به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری،  افزود: اقامت دادن به مسافران در هیچ یک از واحد‌های رسمی دارای مجوز و حتی واحد‌های غیر مجوز از جمله خانه‌های شخصی غیر مجاز در سطح شهر مشهد به هیچ وجه انجام نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: تمامی واحد‌های اقامتی رسمی طبق اعلام و دستور ستاد مقابله با کرونا در استانداری در ایام نوروز تعطیل و از پذیرش مسافر منع شده اند و واحد‌های غیر مجاز نیز اقدام به پذیرش مسافر نمی‌کنند.

 

او اضافه کرد: علاوه بر این بازرسی از کلیه واحد‌های اقامتی توسط بازرسان این اداره کل روزانه انجام می‌شود و تا کنون موردی از اقامت مسافران و ارائه خدمات به مسافران در استان و مشهد بر خلاف دستور اعلام شده گزارش نشده است.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بر همین اساس به نظر می‌رسد اندک مسافران ورودی به مشهد و استان نیز اهالی شهر‌های استان و کلانشهر مشهد هستند که به منازل خود باز می‌گردند.

 

بیدخوری افزود: به ویژه در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) هیچ خانه شخصی و یا زوارکشی فعالیت ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه حضور مسافران و زائران مشهد به واسطه زیارت و بعد از آن سیاحت بوده است ادامه داد: با بسته شدن موقت حرم مطهر رضوی و نیز سایر بخش‌های خدمت رسان به مسافران و زائران دیگر دلیلی برای سفر به مشهد وجود ندارد.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: به واسطه اقامت غیر مجاز و بر خلاف اعلام ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی در اسفند ماه پارسال تعداد۴۴ واحد اقامتی رسمی و غیر رسمی در مشهد پلمب شده‌اند.

 

استان خراسان رضوی با برخورداری از دو هزار و ۵۰۰ واحد تاسیسات گردشگری رتبه اول کشور در این زمینه را دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.