صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد:

تشکیل قرارگاه جهادی بسیج شهرداری مشهد برای پیشگیری از شیوع کرونا

  • کد خبر: ۲۱۹۸۳
  • ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
حسین حسامی از تشکیل قرارگاه جهادی این حوزه در مناطق مختلف سطح شهر برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
حسین حسامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با آغاز سال جدید و در ادامه اقدامات بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، تصمیم بر آن شد که یک قرارگاه جهادی متشکل از ۵ کمیته اجرایی تولید، بسته‌بندی، توزیع، ضدعفونی و رسانه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: هر یک از کمیته‌های فوق در چهار محور و سیزده منطقه شهری و در دو شیفت صبح و عصر با هدف ارائه بسته‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا به جانبازان معزز نخاعی، شیمیایی و همچنین بالای ۵۰ درصد در مناطق مختلف سطح شهر مشهد فعالیت داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری و شورای اسلامی مشهد مقدس با بیان این‌که توزیع بسته‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا با همکاری بنیاد شهید صورت گرفته، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها به همت بسیجیان بین والدین معظم شهدا مستقر در مرکز توانیابی ایثار، جانبازان گرامی مستقر در آسایشگاه‌های امام خمینی (ره) و نیز اعصاب و روان توزیع شده است.

حسامی ادامه داد: همزمان با توزیع گسترده بسته‌های بهداشتی درب منزل جانبازان گرامی، تیم‌های موتوری و خودرویی بسیجیان شهرداری مشهد جهت ضدعفونی و گندزدایی اماکن حساس داخل و حاشیه‌شهر با وسایل و دستگاه‌های مربوطه به انجام اقدامات لازم پرداختند.

وی اظهار کرد: با توجه به تشکیل قرارگاه جهادی پیشگیری از شیوع کرونا در حوزه مقاومت بسیج شهرداری و شورای اسلامی مشهد مقدس، امیدواریم بتوانیم خدمات گسترده‌تری در مناطق به‌ویژه نقاط محروم و غیربرخوردار سطح شهر داشته باشیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.