صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در خراسان رضوی از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه جاری اجرا می شود.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری اظهار کرد: با پیشنهاد ستاد ملی مقابله با کرونا کشور و تایید ریاست محترم جمهوری، طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری در استان از بامداد روز جمعه مورخ هشتم فروردین ماه آغاز و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۵ فروردین جاری ادامه یافته و تمدید آن منوط به تاییدیه مجدد ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
جانشین ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی افزود: براساس این طرح کلیه سفرها ممنوع اعلام شده و ورود به شهرها به استثنای ساکنان برای افراد غیر بومی ممنوع است، همچنین تمام اصناف غیر ضروری تعطیل شده و اصناف خدمات رسان مستثنی می گردند.
وی ادامه داد: اصناف و مشاغل در سه گروه؛ مشاغل و اماکنی که باید تعطیل شوند، اماکن و مشاغلی که با محدودیت فعالیت می نمایند و مشاغل و اماکنی که نباید تعطیل شوند، تقسیم بندی شده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در ترددهای بین شهری کدملی، پلاک خودرو و بیمه افراد ملاک شناسایی است و هرگونه تردد غیر مرتبط مسافرتی موضوع تا مبلغ ۵۰۰ هزارتومان جریمه تعلق می گیرد.
 
منبع: استانداری خراسان رضوی
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.