صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: تعداد تعرفه‌های اخذ رای مصرف شده در حوزه انتخابیه مشهد و کلات تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ امروز از مرز ۵۵ هزار نفر گذشته است.

به گزارش شهرآرانیوز کمال سروی‌ها افزود: امروز رای گیری در هزار و ۶۴ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه راس ساعت آغاز شد و بر اساس اعلام عوامل نظارتی هیچ مشکلی از شعب اخذ رای تاکنون گزارش نشده است.

وی بیان کرد: با توجه به باران شدید دیروز، خوشبختانه فعالیت شعب سیار در بخش مرکزی مشهد و شهرستان کوهستانی کلات طبق برنامه انجام شده است.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی اظهار کرد: باید توجه داشت برخی شعب اخذ رای در کلات با مرکز شهرستان حدود ۱۳۰ کیلومتر فاصله داشته اند، لذا برای فراهم کردن شعب اخذ رای دیروز با خودرو‌های سنگین ملزومات شعب اخذ رای به مناطق دور دست و سخت‌گذر کلات ارسال شده است.

تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی در دور نخست انتخابات مجلس مشخص شد و یک نماینده دیگر از میان ۲ نامزد شامل «کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی امیری» برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات امروز ۲۱ اردیبهشت ماه برگزیده می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.