صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و نخبه‌پروری در راستای کادرسازی و تقویت نیروهای متخصص در شهرداری‌ها برای رشد و ارتقای مدیریت شهری در استان تأکید کرد.

 به گزارش شهرآرانیوز، میثم کرمانی، ظهر امروز در جلسه ای با جمعی از متخصصان و صاحب نظران حوزه جوانان، ضمن اشاره به نقش برجسته جوانان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مدیران، اندیشمندان و فعالان جوان در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت ببرند تا ایران بزرگ را با الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت صاحب نظران حوزه جوانان و بهره برداری از پتانسیلهای ویژه موسسه آموزش، مشاوره و تحقیقات در این سازمان، گام های موثری را در جهت نخبه پروری و کادر سازی در شهرداریهای استان بردارد.

کرمانی یادآوری کرد: به عنوان مثال یکی از اقدامات اساسی این سازمان در سال جاری در حوزه شناسایی و بازپروری نخبگان و بهره گیری از ظرفیت جوانان، برگزاری دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای بیش از هزارجوان علاقه مند به بازاریابی اینترنتی و سازماندهی آنها بوده است و  برنامه ریزی خوبی را در جهت تقویت حوزه بازرگانی سازمان همیاری و خدمات دهی به شهرداریها با استفاده از توان و تخصص این جوانان در دستور کار دارد.

لازم به ذکراست که در این جلسه، همچنین حکم انتصاب محمدرجب زاده طرقبه، یکی از فعالان و صاحب نظران حوزه جوانان به عنوان مشاور افتخاری سازمان همیاری در حوزه جوانان، نخبه پروری و کادرسازی شهرداری های استان به وی اعطاء شد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.