صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها نقش بسزایی در راستای توسعه اقتصاد شهر دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین ودیعی در بازدید از «نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته» اظهار داشت: این نمایشگاه با ایجاد فضای کسب و کار این فرصت را برای تولیدکنندگان آماده می‌کند تا بتوانند در این محیط بایکدیگر به رقابت بپردازند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت:با پرداختن به حوزه صنعت نمایشگاهی آن هم با توجه به شرایط تحریم‌های فعلی گامی موثری برای ارتقا کسب و کار است.
ودیعی با بیان اینکه شورای شهر در جهت پیشبرد اهداف حوزه صنعت نمایشگاهی حمایت خود را می‌کند، افزود: تولیدکنندگان و عرضه کنندگان در جامعه نیازمند بستری برای ایجاد چنین نمایشگاهی در سطح شهر هستند.

فراهم بودن زمینه اشتغالزایی برای شهروندان مشهدی

همچنین مسعود ریاضی در ادامه اظهار داشت:شهر مشهد این پتانسیل را دارد که با برگزاری نمایشگاه‌هایی زمینه اشتغال زایی را در سطح شهر برای شهروندان ایجاد کند.
وی افزود:برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم یدکی و صنایع وابسته با حضور ۱۰۰ تولید کننده داخلی آن هم در راستای حمایت از تولید کالای داخلی یک اقدام ارزشمند به حساب می‌رود.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه می‌توانیم با توجه به شعار سال «رونق تولید» است، برگزاری این نمایشگاه‌ها را در سطح شهر افزایش دهیم، تصریح کرد: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد از برگزاری نمایشگاه اشتغال زایی در شهر مشهد حمایت می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.