صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روحانی امروز در سازمان ملل سخنرانی می‌کند

  • کد خبر: ۵۷۱۷
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
دکترروحانی، رئیس جمهوری در جریان سومین روز حضور در مقر سازمان ملل در نیویورک، علاوه بر سخنرانی در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با تعدادی از سران کشور‌های مختلف دیدار و گفتگو می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهوری اسلامی ایران که جهت حضور در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفتن است، شامگاه امروز در مجمع عمومی این سازمان طی سخنانی به تشریح و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی می‌پردازد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در جریان سومین روز حضور در مقر سازمان ملل در نیویورک، علاوه بر سخنرانی در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با تعدادی از سران کشور‌های مختلف دیدار و گفتگو می‌کند.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روحانی امروز با روسای جمهور ایرلند و عراق و همچنین نخست وزیر مالزی دیدار می‌کند. آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نیز از دیگر افرادی است که قرار است با روحانی دیدار و گفتگو کند.
مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی ABC NEWS و نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه رئیس جمهوری در نیویورک است.
گفتنی است؛ رئیس جمهور کشورمان امروز بین ۱۰:۴۵ تا ۱۱:۳۰ به وقت نیویورک (حدود ۱۸:۱۵ تا ۱۹ چهارشنبه به وقت تهران) در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد.

منبع:تابناک

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.