افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه
سرخط خبرها

تامین آب مورد نیاز ۱۷ استان خشک ایران از دریا

  • کد خبر: ۱۱۹۳۴
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
تامین آب مورد نیاز ۱۷ استان خشک ایران از دریا
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: آب ۱۷ استان خشک و بی آب کشور به منظور استفاده در بخش‌های مختلف و کاهش خسارت‌های خشکسالی از دریا تامین می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر قاسم تقی زاد خامسی روز یکشنبه در دومین نشست مشترک استانداران سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی که در چابهار برگزار شد اظهار داشت: از برنامه انتقال آب به این استان‌ها استقبال می‌کنیم و انتطار داریم تمام مطالعات به صورت دقیق انجام و مجوز‌های زیست محیطی نیز اخذ شود.

وی بیان کرد: استان‌های شرق کشور برای انتقال آب حساسیت بیشتری داشته باشند و اعتبارات لازم را در نظر گرفته تا در کمترین زمان این طرح اجرایی شود.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر تخصیص منابع، تعیین مصارف هر استان و رعایت تمام الزامات انتقال آب دریای عمان تاکید کرد و افزود: مطالعات فنی، زیست محیطی و اقتصادی از ضرورت‌های این طرح ست.

وی بیان کرد: استانداران برای اقتصادی بودن این طرح و منابع موردنیاز آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و بر اجرایی شدن سریع آن گام بردارند.

تقی زاده خامسی ادامه داد: استفاده از آب دریا می‌تواند تا سال‌ها نیاز‌های آبی استان‌های شرقی کشور را تامین کند و این اتفاق مهم در راستای شکوفایی و آبادانی این استان‌ها گرفته شده است.

انتقال آب دریای عمان موجب امنیت پایدار در شرق کشور می‌شود

استاندار خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: انتقال آب دریای عمان به امنیت شرق کشور کمک می‌کند و می‌تواند نقش مهمی در اشتغال، افزایش تولید و تثبیت جمعیت در نقاط مرزی داشته باشد.

محمد صادق معتمدیان افزود: بسیار خوشحال هستیم استانداران سه استان شرق کشور برای حل مشکلات بی‌آبی مردم گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: بزودی با اجرایی شدن طرح انتقال آب به استان‌های شرقی کشور بسیاری از مشکلات تامین آب صنایع، آشامیدنی و کشاورزی این استان‌ها مرتفع می‌شود.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->