اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

ساعت کاری اتوبوس‌ها را افزایش دهید

  • کد خبر: ۷۱۹۰
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
ساعت کاری اتوبوس‌ها را افزایش دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

اتوبوس رانی
شهروند- لطفا ساعت کاری اتوبوس‌ها را افزایش دهید، چون خیلی‌ها ساعت کاری شان تا ۱۰ یا ۱۲ شب است. آن‌ها مجبور هستند با تاکسی  یا شخصی تردد کنند که هم هزینه بالایی دارد و هم ممکن است برای خانم‌ها ناامن باشد.

تاکسی‌رانی
شهروند- مدیر جدید تاکسی رانی با فشار آوردن به رانندگان باعث نارضایتی این قشر ضعیف شده است. مثلا برای تمدید پروانه تاکسی رانی و کد بهره برداری، سال‌های قبل ۱۰۰ هزارتومان می‌گرفتند و در عرض ۱۰ دقیقه این کار انجام می‌شد، ولی الان می‌گویند باید کپسول و چکش آتش نشانی هم تهیه کنیم. همه قوانینی که تا به حال اجرا نمی‌شد، می‌خواهند یک روزه اجرا کنند. باید ۲۵۰ هزارتومان به تاکسی رانی بدهیم و ۱۰ روز از کار و زندگی عقب بیفتیم تا مجوز تمدید شود. کارمندان جدید هم به فکر معیشت راننده‌ها نیستند و هیچ کدام از حمل ونقل درون شهری آگاهی ندارند. خدا شاهد است بیشتر رانندگان در این فکر هستند که تاکسی هایشان را بفروشند و با ماشین شخصی کار کنند. شما را به خدا گزارشی از تاکسی‌های شهر تهیه کنید.
۶۶۷...۰۹۱۵ نرخی که سازمان تاکسی رانی برای سرویس دهی مدارس به شرکت‌ها اعلام کرده است برای تاکسی‌ها به صرفه نیست. از طرف دیگر بعضی شرکت‌ها هم تخلف می‌کنند و از والدین نرخ بیشتری می‌گیرند این درحالی است که به رانندگان طبق تعرفه سازمان پول می‌دهند. به سازمان هم که اطلاع می‌دهیم می‌گویند: ایرادی ندارد. الان نرخ سرویس دهی در مشهد از دیگر کلان شهر‌ها کمتر است برای همین امسال تاکسی داران دیگر به کار به عنوان سرویس مدرسه تمایل ندارند. مشکلات ما کم نیست و به طور کلی نرخ تاکسی‌ها با هزینه‌های آن‌ها هم خوانی ندارد. لطفا این ماجرا را پیگیری کنید.

علوم پزشکی
۷۱۱...۰۹۱۵ لطفا از مسئولان بپرسید در بولوار دوم طبرسی و پنجتن هم همه باید مثل روستای لردگان به دلیل اعتیاد، اچ‌ای وی بگیرند؟

سازمان ترافیک
۷۳۰...۰۹۳۸ ترافیک شهر به ویژه صبح‌ها و دم غروب خسته کننده است. لطفا برای ترافیک مشهد و پارکینگ خودرو‌ها در مشهد فکری کنید.

شهرداری
۱۲۶...۰۹۱۵ مسئولان محترم، لطفا ارتفاع سطل‌های زباله فلزی کنار خیابان‌ها را کوتاه‌تر کنید، تا مردمی که می‌خواهند از این سفره متنعم شوند کمتر اذیت شوند!

متفرقه
۷۵۸...۰۹۳۵ همشهریان عزیز الان که هوا سرد شده است غذای اضافه تان را بگذارید بیرون برای پرنده‌ها و گربه‌های سرگردان در کوچه و خیابان ها.
شهروند-با توجه به مطلب «دستورالعمل ۱۰ بندی مقابله با فساد در شهرداری مشهد» که ۱۴ مهر منتشر شد از شهردار می‌خواهم برای پیمانکاران مناطق شهرداری هم فکری کنند. ۷ ماه است در منطقه ۹ کار کردم و قرار بود ۳ ماهه حق الزحمه را پرداخت کنند، اما جوابی نمی‌دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->