مسی: ما آرژانتین هستیم و همه بازی‌ها را باید ببریم

مسی: ما آرژانتین هستیم و همه بازی‌ها را باید ببریم

کاپیتان تیم ملی آرژانتین گفت: همیشه در برنامه‌های ما این بوده که همه بازی‌ها را ببریم. ما آرژانتین هستیم و همیشه مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.
  • کد خبر: ۴۲۴۶۴۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۱۹

به گزارش شهرآرانیوز، لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از بریس مقابل اتریش، ثبت دومین برد آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۲۶ و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت اظهار داشت: خیلی خوشحالم. می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم و همراه با هم‌تیمی‌هایم جشن بگیرم. همه اتفاقاتی که تا اینجا رخ داده، فوق‌العاده بوده است.

وی درباره جاه‌طلبی آرژانتین در رقابت‌های این دوره گفت: همیشه در برنامه‌های ما این بوده که همه بازی‌ها را ببریم. ما آرژانتین هستیم و همیشه مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.

کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین درباره حمایت هواداران عنوان کرد: تیم ما از دیدن مردم در چنین شرایطی لذت می‌برد؛ از اینکه بتواند چنین شادی‌هایی را به آنها هدیه دهد. تاکنون چندین شادی به آنها داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد این روند را ادامه بدهیم.

مسی که در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد، در واکنش به آن صحنه گفت: از پنالتی خیلی ناراحت و عصبانی بودم، چون آن را از دست دادم و ضربه بسیار بدی زدم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
گروه‌ها
بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱. مکزیک مکزیک ۲ ۲ ۰ ۰ ۶
۲. کره جنوبی کره جنوبی ۲ ۱ ۰ ۱ ۳
۳. جمهوری چک جمهوری چک ۲ ۰ ۱ ۱ ۱
۴. آفریقای جنوبی آفریقای جنوبی ۲ ۰ ۱ ۱ ۱
مشاهده بیشتر
آخرین اخبار ویدئو جدول بازی‌ها
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->