به گزارش شهرآرانیوز، امیر قلعهنویی پس از بازی با مصر، اظهار کرد: اجازه بدهید به کشورم به ملتم و به این تیم افتخار کنم، بازی بسیار بازی زیبایی بود و لذت بردم اما نمیدانم انگار خدا هم با ما سر ناسازگاری دارد.
وی افزود: میتوانستیم برنده باشیم و شانسهای بسیاری داشتیم، بدشانسی آوردیم و با یک موقعیت یک گل خوردیم و با ده تا موقعیت گل نزدیم و میگویند گل ما با 5 سانت آفساید بوده است بالاخره این هم جزئی از فوتبال است.
سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: مصر تیم خوبی است و برای آن آرزوی موفقیت دارم، عدالت فوتبال با تمام مشکلات برای ما محقق نشد و این آزمایشی است که خدا دارد مرا امتحان میکند.
قلعهنویی ادامه داد: من به تیمم اعتقاد دارم، تیم ایران در فاز هجومی یک تیم کامل است، اما متاسفانه یک پنالتی هم خراب کردیم.
وی در نهایت گفت: از همه طرفداران تشکر میکنم.
| گروهها | |||||||
| بازی | برد | مساوی | باخت | امتیاز | |||
| ۱. | | مکزیک | ۳ | ۳ | ۰ | ۰ | ۹ |
| ۲. | | آفریقای جنوبی | ۳ | ۱ | ۱ | ۱ | ۴ |
| ۳. | | کره جنوبی | ۳ | ۱ | ۰ | ۲ | ۳ |
| ۴. | | جمهوری چک | ۳ | ۰ | ۱ | ۲ | ۱ |