سایت ایران خودرو همچنان باز نمی‌شود، اختلال ادامه دارد (۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۱)

به گزارش شهرآرانیوز،  بر اساس تماس‌های مردم مبنی بر در دسترس نبودن سایت ثبت نام ایران خودرو‏‌‏ و پیگیری به عمل آمده از روابط عمومی این گروه خودروساز، موضوع اختلال در سامانه فروش ایران خودرو مجددا مورد تایید قرار گرفت.

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی، متقاضیان جوان‌سازی جمعیت (مادران) و متقاضیان خودرو‌های فرسوده براساس اعلام قبلی این شرکت، از روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

در این دوره از ثبت نام و قرعه‌کشی چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، رانا پلاس، پارس سال سفارش (ELX)، با موتور XU ۷ P و پارس سال با موتور XU ۷ P عرضه می‌شود.

اما با وجود اعلام قبلی این شرکت، سایت شرکت ایران خودرواز روز گذشته و همچنان امروز دچار اختلال شده و باز نمی‌شود. براین اساس متقاضیان امکان ورود به سایت ایران خودرو و ثبت‌نام را ندارند؛ بنابراین گزارش مردم گلایه دارند که ایران‌خودرو در حال حاضر تلاش می‌کند محصولات خود را در قالب بورس کالا و با قیمت‌های بسیار بالاتر به فروش برساند و در همین راستا سهمیه عرضه خودرو از طریق قرعه‌کشی با نرخ مصوب را بسیار کاهش داده است.

با این حال روز گذشته ایران‌خودرو ضمن تاکید بر مشکل فنی پیش آمده اطمینان داد که تیم فنی این گروه صنعتی در تلاش است تا هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود که متاسفانه تاکنون هیچ اتفاقی در زمینه رفع مشکل رخ نداده است..

بر اساس این خبر، ایران‌خودرو شب گذشته نیز اعلام کرد  به‌دلیل بروز اختلال در سایتش، ثبت‌نام طرح فروش محصولات خود را تا چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ تمدید شد.

در ادامه حتما بخوانید

علت اختلال سایت فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو (دی‌ماه) چه بود؟