مدارس و ادارات اصفهان فردا شنبه (۲۴ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه فروش عصر جمعه افزود: این اعلام براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند نمود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام نمایند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف گردیدند نسبت به انجام نظارت های لازم و اتخاذ تمهیدات بدین منظور اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده است تا شرکت های گاز با بازرسی و نظارت های دوره ای و مستمر جهت الزام به عدم مصرف انرژی، موارد عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی اعلام و با آن ها به صورت جدی برخورد شود.

بنا بر اعلام مرکز پیش بینی جوی هواشناسی استان اصفهان دمای هوا در روزهای پیش رو افت محسوس خواهد داشت.

همچنین ۲ روز پایانی هفته جاری نیز دستگاهها، بانکها، ادارات و مراکز آموزشی استان با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما تعطیل شدند.

منبع: ایرنا

در ادامه حتما بخوانید

برگزاری امتحانات دانشگاه فردوسی مشهد از فردا (۲۵ دی) به صورت حضوری | در صورت لغو اطلاع رسانی خواهد شد

سرمای سیبری مشهد و خراسان تا چه زمانی ادامه دارد؟

علت توقف قطار قم - مشهد و محبوس شدن مسافران چه بود؟ (۲۲ دی ۱۴۰۱)

چرا کمبود گاز داریم؟ | علت قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران