نقش انرژی خورشیدی در شکل دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان وکیل مهاجرت وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند
سرخط خبرها

علت توقف قطار قم - مشهد و محبوس شدن مسافران چه بود؟ (۲۲ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۵۰۳۲
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
علت توقف قطار قم - مشهد و محبوس شدن مسافران چه بود؟ (۲۲ دی ۱۴۰۱)
قطار قم- مشهد سرانجام بعد از بیش از ۱۰ ساعت توقف در ۴۰ کیلومتری شهر مشهد دقایقی قبل وارد ایستگاه راه آهن مشهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قطار شماره ۱۸۴ که ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه ایستگاه راه آهن قم را به مقصد مشهد ترک کرده بود، سرانجام بعد از نزدیک به ۱۲ ساعت توقف در ۴۰ کیلومتری مشهد وارد ایستگاه راه آهن مشهد شد.

معراجی‌فر، مدیر روابط عمومی راه‌آهن خراسان، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره علت توقف قطار گفت: این قطار مسافری با بیش از ۴۰۰ مسافر ساعت ۲ نیمه شب در ۴۰ کیلومتری مشهد به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز متوقف می شود.

او با اشاره به اینکه شب گذشته منطقه فریمان با دمای -۲۸ درجه سردترین نقطه کشور بوده است، ادامه می دهد: باتوجه به اینکه گازوئیل در منفی ۱۲ درجه یخ می‌زند و به حالت ژله‌ای در می آید، ترمز‌های قطار در راه یخ زده بود. باتوجه به اینکه ایمنی قطار به واسطه ترمز‌هایش است، تصمیم به جایگزینی لوکوموتیو جدید با لوکوموتیو قبلی می‌شود.

معراجی‌فر افزود: سیستم گرمایش قطار قم- مشهد هنگام توقف قطار کار می‌کرده است، اما واگن‌ها برای اقلیم سرد سیر مناسب نبوده که همین دلیل موجب نارضایتی مسافران شده است.

بیشتر بخوانید:

پرداخت خسارت صد درصدی به مسافران قطار قم-مشهد | فعلا برنامه‌ای برای حذف قطار‌ها نیست

ماجرای حبس ۴۰۰ مسافر قطار قم - مشهد در نزدیکی فریمان (۲۲ دی ماه ۱۴۰۱)

۱۰ ساعت حبس در قطار ترس و یخ!

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->