سریال مسمومیت دانش آموزان به مشهد رسید + فیلم
فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، سریال مسمومیت‌های دانش آموزان گویا حالا به مشهد رسیده است و دانش آموزان دبیرستان دخترانه صداقت مشهد نیز صبح امروز با مسمومیت روبرو شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این باره به خبرنگار شهرآرانیوز گفت:صبح امروز خبری مبنی بر مسمومیت دانش آموزان در دبیرستان دخترانه صداقت مشهد به دست ما رسید و در حال پیگیری موضوع هستیم.
شوشتری با تایید مسمومیت دانش آموزان در مشهد ادامه داد: هنوز اطلاعات تکمیلی به دست ما نرسیده است، شخصا در حال عزیمت به مدرسه هستم تا وضعیت آنجا را بررسی نمایم.

وی ادامه داد: نمی‌دانیم منشا این مسمومیت گاز بوده است یا خیر. ممکن است دانش آموزان به صورت تلقینی این موضوع را مطرح کرده باشند که در حال پیگیری هستیم.

{$sepehr_media_695123_400_300}

تعدادی از دانش آموزان علائم شبیه کرونا و آنفولانزا داشتند

در همین خصوص معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز  در گفتگو با شهرآرانیوز درباره مسمومیت دختران مدرسه صداقت گفت: هنوز اینکه مسمومیت باشد قابل تایید نیست و باید بررسی شود. 

جواد حسینی ادامه داد: تعدادی از دانش آموزان این دبیرستان دخترانه علائمی شبیه کرونا و آنفولانزا داشته اند و نیاز به بررسی بالینی دقیق تری دارد. 

وی تاکید کرد: این ماجرا در دست پیگیری است و اخبار تکمیلی بعد از پیگیری‌های نهایی اعلام خواهد شد.

 

پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد دانش آموزان دبیرستان های دخترانه بشری و نجمه مشهد و همچنین مدرسه راهنمایی دخترانه بقراط در نیشابور دچار مسمومیت شده اند.


در ادامه حتما بخوانید

فوری: آیا مدارس کشور به دنبال مسمومیت دانش‌آموزان غیر حضوری می‌شود؟ + پاسخ وزیر آموزش و پرورش

چه نوع گازی  موجب مسمومیت دانش‌آموزان مدارس کشور می‌شود؟ | گاز N2 یا گاز ترکیبی؟

ویدئو | روایت شاهدان عینی یکی از مدارس دخترانه مشهد درباره مسمومیت دانش‌آموزان

فرماندار مشهد: دانش آموزان ۶ مدرسه در مشهد مسموم‌ شده‌اند