پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

ویدئو | روایت شاهدان عینی یکی از مدارس دخترانه مشهد درباره مسمومیت دانش‌آموزان

  • کد خبر: ۱۵۳۴۹۴
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
ویدئو | روایت شاهدان عینی یکی از مدارس دخترانه مشهد درباره مسمومیت دانش‌آموزان
صبح امروز گزارش مسمومیت دانش آموزان دختر در مدارس مشهد منتشر شد. فرماندار مشهد در این باره گفت که تعدادی از دانش آموزان ۶ مدرسه در ‌شهر مشهد مسموم شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صبح امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ یکی از خبرنگاران مشهدی در فضای مجازی خبر از مسمومیت دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در منطقه رسالت خبرداد.

یکی از دانش آموزان مدرسه صداقت که از شاهدان عینی ماجرا است می‌گوید: اول دانش آموزان مدرسه صداقت را مسموم کردند بعد نوبت به مدرسه تدین رسید.

اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 2666

او می‌گوید که ابتدا تصور کردند از فاصلاب مدرسه است بعد بوی بدی شبیه بوی سوسک کش آمد تعدادی از دانش آموزان بی‌حال شدند و افتادند و آنها را با آمبولانس روانه بیمارستان هاشمی نژاد و امام رضا کردند.

در همین حال؛ یکی دیگر از شاهدان عینی می‌گوید: در ابتدا بوی بدی استشمام کردم وارد حیاط مدرسه که شدم یکی یکی دانش آموزان با علائم گوارشی مثل سرفه و تهوع روبرو شدند و روی حیاط مدرسه افتادند.

او ادامه داد که پس از آن آمبولانس و آتش نشانی و نیروی انتظامی آمد و بیش از ۸۰درصد دانش آموزان مدرسه را به بیمارستان ها بردند. سپس مدرسه را تخلیه و تعطیل کردند.

نهادهادهای امنیتی درحال بررسی هستند

محسن داوری، فرماندار مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: از صبح امروز دانش آموزان ۶ مدرسه در سطح شهر مشهد دچار مسمومیت شده اند که دانش آموزان علائمی همچون تنگی نفس و حالت تهوع داشته‌اند.

وی افزود: بخشی از این دانش آموزان در محل توسط اورژانس درمان شدند و تعدادی دیگر به بیمارستان‌های اطراف منتقل و تحت درمان قرار گرفته اند.

فرماندار مشهد افزود: این مدارس در مناطق مختلف مشهد مانند شریعتی، سیدرضی، موسوی قوچانی، رسالت و ... بوده است.

داوری تصریح کرد: موضوع توسط نهاد‌های امنیتی و علوم پزشکی در دست بررسی است.

این درحالی است که در روزهای گذشته خبرهای مشابهی از دیگر شهرهای کشور درباره مسمومیت دانش آموزان دختر منتشر شده است.


در ادامه حتما بخوانید

چه نوع گازی موجب مسمومیت دانش‌آموزان مدارس کشور می‌شود؟ | گاز N2 یا گاز ترکیبی؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->