رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:
جمهوری اسلامی ایران علاقه ای به درگیری نظامی ندارد

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از ایرنا، سرلشکر محمد حسین باقری روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور وضعیت مناسبی دارند افزود: تلاش می کنیم هر روز وضعیت دفاعی ما بهتر شود و در شأن نیروی مسلح کشور وابسته به امام زمان (عج) باشیم.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل برای تامین امنیت و حفاظت از کشور به سر می برند و ذره ای از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نمی آییم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی نیز گفت: این کشور، مملکت امام زمان (عج) است و فرماندهی سپاه امام زمان (عج)، بالاترین ارزش برای مسئولان نظامی ایران است.

آیت الله سید احمد علم الهدی به ارتباط و هماهنگی دستگاه های قضایی و امنیتی خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: نیروهای نظامی استان در بحران هایی که به وجود آمده از یکپارچگی آمیخته با اخلاص برخوردار بوده اند و کوچکترین اشکالی در این نیروها و جریانها وجود ندارد.

وی در زمینه حاشیه شهر مشهد و اقداماتی که برای بازگشت حاشیه نشینان به شهرها و روستاها انجام شده نیز اظهار داشت: اگر جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در برخی مناطق استان در طرح آبخیزداری تجدید نظر کنند و مراتع برای بومیان به شکل مدیریت شده آزاد شود، بسیاری روستائیان از حاشیه شهرها به روستاهای خود بازمی‌گردند و مشکل اشتغال و زندگی آنان حل می شود.

سرلشکر باقری که دیروز به منظور بازدید از مرزهای شمال شرق کشور و یگانهای مسلح مستقر در خراسان رضوی به این استان سفر کرد تا فردا در این استان حضور دارد.