ممنوعیت فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) مشهد از ابتدای خرداد
به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی با اعلام این خبر افزود: ممنوعیت فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) و جلوگیری از ورود افراد بدون بلیت به سالن انتظار و جایگاه پیاده و سوار شدن مسافران اواخر سال قبل به صورت آزمایشی آغاز شده بود، اما با شیوع ویروس کرونا و ممنوع شدن سفر‌های استانی اجرای این طرح به صورت موقت کمرنگ شد.

▪️ روز‌های جمعه و تعطیلات رسمی، خدمات اتوبوس‌رانی مشهد تعطیل است

وی افزود: اکنون با توجه به اینکه ممنوعیت سفر‌های بین شهری و استانی ظرف روز‌ها یا هفته‌های آینده از سوی ستاد مقابله با کرونا کشور لغو خواهد شد، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای وزارت راه وشهرسازی با ارسال نامه‌ای به ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تمامی استان‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خواستار ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه‌ها و جلوگیری از ورود افراد بدون بلیت به محل سوار و پیاده شدن مسافران شده است.

▪️ فهرست خطوط فعال اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت۹۹

وی ادامعه داد: بنابراین فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری از ابتدای خرداد سال جاری در تمامی پایانه‌های کشور به صورت حضوری ممنوع و تنها از طریق اینترنت و دفاتر آژانس‌های مسافرتی خارج از پایانه‌ها انجام خواهد شد.
 
همچنین از این تاریخ ورود افراد بدون بلیت دارای کد (کیو آر کد) که به نام آن‌ها صادر نشده باشد به سالن انتظار و جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافر به طور کامل ممنوع خواهد شد.
 
منبع:کانال شهرنگار