سرقت ۱۲۰ گرم طلا از طریق سایت دیوار!

به گزارش شهرآرانیوز، سردار بخشعلی کامرانی صالح  فرمانده انتظامی استان همدان  بیان کرد: فرودین ماه امسال یک خانواده برای فروش ۱۲۰ گرم طلا اقدام به درج اگهی بر روی سایت دیوار کرد که فردی برای خرید با آنها تماس برقرار کرده و آدرس محل سکونت فروشنده را جویا می شود.

وی اضافه کرد: سه مرد و ۲ زن با استفاده از یک دستگاه سواری پژو به آدرس محل سکونت فروشنده طلا واقع در منطقه باباطاهر همدان مراجعه کرده و فروشنده به منظور بازبینی و بررسی، طلاها را در اختیار ۲ زن خریدار قرار می دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در این هنگام به یکباره زن ها به سرعت سوار خودرو سواری پژو شده و به همراه همدستان از محل متواری می شوند و تعقیب مالک طلاها برای متوقف کردن خودروی سارقان بی نتیجه می ماند.

سردار کامرانی صالح اظهارکرد: پس از تشکیل این پرونده در پلیس آگاهی، محل اختفای سارقان در غرب کشور شناسایی شده و تیمی برای دستگیری آنها به این استان مورد نظر عزیمت کرده و همه آنها را دستگیر و به پلیس اگاهی همدان منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه سارقان از طایفه فیوج و اعضای یک خانواده هستند ادامه داد: سارقان ۱۲۰ گرم طلا را به سرقت برده و به مالخر فروختند که به زودی مالخر نیز دستگیر و طلاها بازگردانده می شود.

منبع: ایرنا


بیشتر بخوانید: 

 

خودروی لوکس مدافع سابق استقلال کشف شد/ دستبرد ۳۰ میلیونی سارقان

 

مردی که نمی‌توانست از عهده مخارج زندگی‌اش بربیاید گلوی همسرش را برید

 

جوانی پس از درگیری با کادر درمانی بیمارستان یاسوج فرار کرد و در رودخانه غرق شد