کارگزاری آگاه همچنان دچار اختلال است | از همه سهام‌داران عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش شهرآرانیوز، این در حالی است که سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه در میانه بازار روز گذشته فعال شد اما امروز کابران هنوز از وضعیت معاملات در سامانه کارگزاری آگاه ناراضی هستند و شاکی!

 

در همین خصوص نیز سرافراز، مدیر عامل کارگزاری آگاه یادآورشد: سامانه در حال سرویس‌دهی است، ولی اختلال داریم، با توجه به این که یک سری از قطعات را عوض کردیم منطقا در بار واقعی اختلالات مشخص می‌شود، تمام تلاش ما این است که اختلالات را به حداقل برسانیم.

 

وی افزود: همکاران من در بخش فنی این سه روز گذشته را شبانه روزی کار کردند تا تحت هر شرایطی امروز در بازار مشتریان بتوانند معاملات خود را انجام دهند، همچنین هر یک از مشتریان که با مشکل مواجه هستند می‌توانند به دفاتر ما مراجعه کنند و سفارشات خود را حضوری دهند.

 

وی در واکنش به این موضوع که برخی از مشتریان کارگزاری آگاه در حال تغییر کارگزاری هستند، عنوان کرد: سیاست چندین ساله ما این است که بتوانیم بهترین سرویس را به مشتریان بدهیم، سرمایه‌گذاری هنگفتی را در زیرساخت‌ها، نرم‌افزار و سخت افزار انجام دادیم، ولی واقعیت این است که رشد بازار خیلی بیشتر از توسعه شرکت‌های کارگزاری است.

 

مدیر عامل کارگزاری آگاه تصریح کرد: ظرفیت ما در یکی دو سال اخیر چند برابر شده، ولی بازار رشد زیادی کرده است، عرضه اولیه هم مردم را علاقمند به حضور در بازار می‌کند، از سوی دیگر سهام عدالت و صندوق‌های دولتی را داریم که همه این موارد استقبال عجیب و غریبی را در بازار به وجود آورده و وظیفه ما این است که در بازار سرویس‌دهی را بیشتر کنیم.

 

وی افزود: برای حل این مشکل نیز همکاران من سه شبانه روز است که نخوابیدن و در حال تلاش هستند، ولی این اتفاق خیلی قابل پیش‌بینی و در دسترس ما نبود که ناشی از عدم توجه ما باشد، اشکال فنی بود که پیش آمد، ولی مشتریان بدانند که با تمام توان در حال حل مشکل هستیم و از همه مشتریان عذرخواهی می‌کنم.


بخشی از پیام های سهام‌داران را در زیر بخوانید:

«کی جوابگوی این همه ضررمون تو معاملاتی که قرار بود صورت بگیره هستش؟مهندسین بی کفایت چهار روزه هیچ کاری نتونسن از پیش ببرن،هنگ کردنای گاه و بیگاهش وسط معامله کم بود به چنین دست مردمو تو پوست گردو گذاشتنم مزین شد.»

«سه روزه از خرید و فروش جاموندیم تماسم میگیریم میگن همه چی عادیه»

«سرورش پاسخ نمیده . یه کم خرج کنن بد نیست»

«آگاه باز هم وارد نمیشه من الان دارم میرم که کارگزاری جدید ثبت نام کنم یا حق»

«باز خرابه چقدر ما مردم ایران بدبختیم»

«این همه پول از معاملات مشتریاش میگیره اینهمه پولو نمیتونست یه بخشیشو صرف زیرساختاش بکنه…»

«سلام اگاه امروز هم که داغووووووووووونه دیگه خسته شددددیم»

«سایت از دیروز کاملا مشکل داره
نه حساب شارژ میشه، حتی بعضی وقتا نمیشه وارد شد»

«سلام آقا وقت آغاز به کار خراب میشه شب ساعت ۱۲ کار میکرد»

«اصلا وضعیت عادی نداره – ما که کاربری آنلاین نداریم و فقط آفلاین میتونیم کار کنیم اصلاوارد نمیشه»