قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

سهامداران نگرانند؛ اعتراض سهامداران به اختلال در کارگزاری آگاه/به احتمال زیاد امروز این سامانه راه‌اندازی نخواهد شد

  • کد خبر: ۳۱۶۳۱
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
  • ۶۶
سهامداران نگرانند؛ اعتراض سهامداران به اختلال در کارگزاری آگاه/به احتمال زیاد امروز این سامانه راه‌اندازی نخواهد شد
سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه دیشب از دسترس خارج شد و امروز سهامداران نمی‌توانند از طریق آن معاملات خود را انجام دهند، موضوعی که موجب اعتراض شدید مشتریان این کارگزاری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته سامانه معاملاتی آگاه از دسترس خارج شد و تلاش‌های تیم فنی برای حل مشکل تا صبح امروز نیز بی‌نتیجه ماند تا مدیرعامل این کارگزاری اعلام کند به احتمال زیاد امروز این سامانه راه‌اندازی نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:

کارگزاری آگاه  و مفید همچنان دچار اختلال هستند

کارگزاری آگاه نحوه جبران خسارت سهام داران را اعلام کرد + فیلم جزئیات اختلال در سایت کارگزاری آگاه



در همین رابطه مخاطبان به طور گسترده‌ای نسبت به قطعی این سامانه اعتراض کرده و اظهارات خود را در ذیل خبر مربوط به از دسترس خارج شدن سامانه معاملاتی آگاه بیان کردند.


مهراد در پیامی نوشته است: «هرچی تلاش برای سود ده بودن سهام‌ها و خریدو فروشمون کردیم یه روزه به باد فنا رفت


خیلی راحت با یه ببخشید هارد سوخته بود بردیم گارانتی سرو تهشو هم میارن اینه داستان هر ر وز یه ایرانی.»


فرد دیگری با نام کاربری وحید، دلایل قطعی را غیرمنطقی دانست و گفت: «“سوختگی یکی از سخت‌افزار‌های ذخیره‌سازی مرکز داده”، بسیار جای تعجب داره در شرکتی که اطلاعات با اهمیتی وجود داره سوختن یک سخت افزار باعث از کار افتادن خدمات بشه، مگه هارد RAID نیستن که یکی سوخته و سرور رو down کردن؟
یکبار این اتفاق برای سایت بلاگفا افتاد و حدود دو هفته طول کشید تا سرور رو مجددا احیا کنن
امیدوارم که مشکل سریع‌تر حل بشه و البته اطلاعات هم به صورت صحیح recovery بشه.»

 

فردی ناشناس نیز گفته است: «نحوه شکایت از این کارگزاری چگونه است؟ سالی یکی دو روز کلا این سیستم سالم کار میکنه. کافیه یک بار وارد کارگزاری آگاه بشید. یا ا بعلام شده که ببخشید درگاهمون قطعه. یا فلان جامون خرابه. یا دیتا‌ها درست بارگذاری نمیشه امروز هم که تمام دیتای کاربران به سرقت رفته. کارگزاری آگاه باید روز شنبه تمام منفی‌های هر کاربر رو جبران بکنه. بطور مثال من قصد فروش سهم از نمادی رو داشتم که میدونستم که قراره منفی بخوره.»

 


بیشتر بخوانید: شاخص کل بورس امروز ۴ تیر /عبور از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی

 

فردی دیگر به نام ف. ح اظهار کرده است: «سلام واقعا متاسفم برای مسئولین…. نظارت ندارن رو هیچ چیز.. کارگزاری آگاه افتضاح شده.. عرضه اولیه امروز رو باید برای همه خرید بزنن. من از دیشب تا امروز صبح بار‌ها از خوابم زدم و چک کردم سیستم رو که پول واریز کنم به حساب کارگزاری.. دیروز هم متاسفانه ویرایش انجام نمیشد و با تاخیر و اصلا با سیستم اصل تفاوت داشت و دیر عمل میکرد و من یکی از خرید هام رو نتونستم ویرایش کنم و با قیمت بالا خرید زد! کی باید پاسخگو باشه. لطفا صدای مارو برسونید.»»

 

مخاطبی دیگر نیز ابراز نگرانی مسوولان آگاه را بی‌فایده خواند و گفت: «پوزش و عذرخواهی چه دردی را دوا می‌کند وقتی کاربران این کارگزاری دچار خسارت وزیان مالی می‌شوند


این اتفاقات باید قبلا پیش بینی شده و سرور‌های جداگانه وذخیره داشته باشند.»


فردی دیگر نیز پیام داده است: «این دیگه نهایت توهین یک کارگزاری به مشتریانشه


آیا کارگزاری مسولیت عدم انجام معاملات امروز رو بر عهده می‌گیره؟»

 

برخی دیگر نیز پس از این قطعی اعلام کردند کارگزاری خود را در آینده عوض می‌کنند: «سلام. بهترین کار اینه که کارگزاریمون رو عوض کنیم. یه چند هزار نفری از کارگزاری آگاه خارج بشن حالشون جامیاد. چرا موقع کسر کارمزد دستگاهشون خراب نمیشه تا کارمزد کسر نکنن.»

 

یا محمد حسین ایزدی که اینگونه ناراحتی خود را اعلام کرده است: «پشیمونم از انتخاب این کارگزاری و به همراه دوستانم قصد دارم تغییر کارگزاری بدم..


نه رفتار خوبی با مشتریان دارن نه امکانات مناسبی.. صد در صد عوضش می‌کنم.»

 

مخاطبی دیگر نیز گفته است: «من زنگ زدم به کارگزاری آگاه، می‌گم سامانه آنلاین کی درست می‌شه، می‌دونید چقدر ضرر زدید به ماها، می‌گه شما جزو مشتری‌های بالای ۱ میلیاردی هستید یا زیر ۱ میلیاردی؟

 

مگه فرقی داره، یعنی یه سامانه جدا برای بالای ۱ میلیاردی‌ها دارید، بعدش گفت باید منتظر بمونید از دست من هم هیچ کاری برنمیاد.»

 

محسن نیز گلایه خود را اینگونه مطرح کرده است: «با این همه کارمزد دریافتی این سرویس دهی شونه»

 

فرزاد نیز از پلیس فتا برای ورود به این مساله کمک خواسته است: «امروز روز بسیار مهمی در بورسه، وقطع شدن آگاه تو این روز مشکوکه، از پلیس فتا خواهشمندم به این موضوع ورود کنند.»


همچنین حمید نیز با تایید نظر فرزاد گفته است: «واقعا باید پلیس فتا ورود کنه، چون به نظر من یه اتفاقی داره این وسط میفته.


خیلی مشکوک کار‌های این روز‌های کارگزاری آگاه.


من امروز میرم پلیس فتا گزارش میدم.»

 

فرد ناشناسی دیگر نیز گفته است: «متاسفانه کارگزاری آگاه در حساس‌ترین وبحرانی‌ترین زمان همیشه مشکل داره وحیف که از کارگازاریه دیگه اومدم آگاه…این نشانه بی کفایتی وبی لیاقتیه کارگزاریه آگاه هست که با روان مردم اینجور بازی میکنن وپشت این خرابی‌ها واقعا یه خرابکاری عمدی بر نفع خودشون وجود داره در اسرع وقت کار گزاریمو انتقال خواهم داد. امسیدوارم مردم بیشتر از این منتظر ضرر‌های جبران ناپذیرشون نباشن. وراستی از آگاه برای من پیامی مبنی بر خرابی وفلان نیامده وقتی از آسا خواستن وارد بشم سیستم ارور داد متوجه شدم دروغ محضِ که اطلاع رسانی کردن»

 

فردی دیگر نیز به شدت نسبت به عملکرد این کارگزاری گلایه داشت و گفت: «دیروز هم این مشکل را داشت ومن بسیار سعی کردم با تماس تلفنی که این مشکل را جویا بشم، اما خطوط تلفن هاشون نیز از دسترس خارج کرده بودند ۰دوستان ساده نباشید خودتون میدونید که بورس یه نوع قماربازیست که هرکس بیشتر تو کارش وارد باشد بیشتر هم سود میبرد الان قماربازان حرفه‌ای در بازار بورس همین کارگزاری‌ها هستند. فکر نکنید که با این حرف‌های پوچ وبی اساسشون من نوعی حتما قانع میشم که سیستمشون از مدار خارج شده یا دستگاه سوخته یا میخواند آپدیدشون کنند. نه همه این‌ها فیلم و دروغه این‌ها قماربازان حرفه هستند که با پول‌های ما در این اواخر هفته معاملاتشون را انجام میدند وسود‌های کلان هم به جیب می‌زنند. سازمان نظارت بر کارگزاری‌ها هم که بورس ایران هست کاملا به این امر آگاه هست، ولی نمی‌دانم چرا سکوت کرده. پس مطمئا باشید قطع مداوم سیستم آگاه عمدیست وتمام حرف و حدث هاشون دورغه. من بعنوان یک مشتری آگاه هم اکنون از سازمان بازرسی کل کشور شکایت کردم و خواستار رسیدگی به این مهم هستم. شما‌ها هم خوددانید.»

 

مخاطبی با نام کاربری دانای کل نیز گفت: «اگاه دیگه شورشو دراورده. من کلی برنامه ریزی کرده بودم برای معاملات امروز. بالای ۲۰ میلیون فقط امروز بهم ضرر زده. کی پاسخگوه؟ سرخطی که تو این کارگزاری نمیشه زد. قیمت‌ها با تاخیر نشون داده میشه. حالا هم این افتضاح. مگه عهد بوقه که یه سرور بسوزه کل سیستم از کار بیفته؟ پشت پرده دارن چیکار میکنن خدا میدونه.»

 

متاسفانه اختلال در خدمات کارگزاری‌ها مدت زمان زیادی است که موجب اعتراض سهامداران شده است، ولی قطعی سامانه معاملاتی در یک روز کاری، اتفاقی تازه است که شاید باید تحولاتی جدی را در نظارت بر عملکرد کارگزاری‌ها ایجاد کند.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
هژیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
10
امروز 4 تیر هست. کارگزاری آگاه از شب قبل قطع است و توی این 10-12 ساعت هیچ اقدامی انجام نشده.
آگاه با این روشی که در پیش گرفته داره به شعور معامله گر و سرمایه گذار های خودش توهین میکنه! بنظر من هرکسی که آگاه داره ، توی اولین فرصت سرمایه خودش رو خارج بکنه و یه جور کمپین راه بندازید که سمت کارگزاری های دیگه برید !
مسخره ترین اتفاق اینه توانایی خرید یا فروش در لحظه نداشته باشید! حتی برای 5 دقیقه …
مزایای جانبی آگاه و مفید ( باشگاه و امتیاز و … ) رو بزارید کنار ، اینا برای کسی نون و آب نمیشه . نتیجه اصلی باید بالا رفتن رقم ریالی سرمایه شما باشه
به کارگزاری های اینچنینی سود نرسونید خواهشا ، دودش بعدا توی چشم خودتون میره …
“سوختن دستگاهها” ، ” جایگزین کردن تجهیزات ” ، ” نوسانات برقی ” و … اینا همش جوکه! کسی که مسئولیت قبول میکنه و کارمزد میگیره باید تمام تمرکزش روی ارائه سرویس به بهترین شکل ممکن باشه . کلا 3 ساعت و نیم بازار بازه اونم 5 روز یعنی هفته ای 15 ساعت تازه اگه وسط هفته تعطیلات نداشته باشیم. ساعت کاری عادی با یکم اضافه روزی 9 ساعته ضرب در 6 یعنی 54 ساعت . تفاضل این دوتا میشه 39 ساعت در هفته ! یعنی کارگزاری ای به این عظمت نباید برای شرایط اینچنینی آماده باشه ؟
به روش های مختلف سر ملت رو کلاه میزارن که واقعا جای تاسف داره. بنده شنبه اول وقت تغییر کارگزاری میدم و دیگه 1 ریال دستشون نگه نمیدارم و به بقیه هم توصیه میکردم اینکار رو بکنن
دهقان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
10
تو شعبه فزرتی. یو پی اس داره پشتیبانی داره اونوقت آگاه با کب کبه و دب دبه میگه سوخته چرت ترین بهانه که شنیدم
هک شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
9
مورد عزیزانی که کارگزاری آگاه ثبت سفارش فروش سهام عدالت را ثبت کردند: متاسفانه متوجه شدم کسایی که اگاه سفارش فروش گذاشتن اصلا اگاه برای هیچ کدوممون را به شرکت سپرده گذاری مرکزی نفرستاده تماس گرفتیم گفتن آگاه درخواست فروش ثبت نکرده و برای ما چیزی نفرستاده الان یه گروه پانصد نفری هستیم همگی از اگاه درخواست فروش سهام عدالت دادیم برای هیچکدمون را به سمات نفرستاده و در حال شکایت از طریق قوه قضاییه و سازمان نظارت بر کارگزان هستیم اگه مایل بودین برای شکایت دایرکت تشریف بیارید تا به گروه ادد کنم شکایت بزودی تحویل قوه قضاییه و سازمان بورس ارسال خواهد شد یک نامه ای هم نوشتیم و پونصد نفر امضا کردن قراره بفرستیم برای اقای رئیسی مدارکمون هم تکمیل هست زنگ هم که زدیم به کارگزاری با بد اخلاقی جواب دادن و قطع کردن و همه مکالمات هم ظبط شده مطمئن باشید این موضوع بزودی رسانه ای خواهد شد و اونموقعه میان از تک تکمون معذرت خواهی میکتند ولی دیگ اون موقع فایده ندارد
کاربر آگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
راه ارتباطی خودتون رو بفرستید ما هم با شما هماهنگ بشیم، ایمیل،اینستا یا هر چیز دیگر، چجوری دایرکت بیایم؟
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
چجوری باید از کارگزاری آگاه شکایت کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
12
چنین کارگزاریی شایسته نام آگاه نیست . پیشنهادم نامی درخور نا آگاهی و بی مسؤولیتی گردانندگان آن است که اقلا مشتریان از نام واقعی آن به حماقتشان پی ببرند و در دام آنها از هستی ساقط نشوند .
حسن
Germany
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
6
از نیمه شب گذشته تا امروز 4 خرداد کلیه سامانه های کارگزاری آگاه از دسترس خارج شده و امکان هیچ فعالیتی از طریق سامانه ها میسر نیست. پس از تماس با واحد مرکز مشخص شد که ظاهرا به علت افت نوسان برق، هسته سیستم مرکزی از کار افتاده. اکنون این سوال مطرح می شود که اولا آیا کارگزاری آگاه خود را در قبال ضرر و زیانی که متوجه کاربران شده است، مسئول می داند؟ و چگونه آن را جبران می کند؟ ثانیا: چرا کارگزاری ها چنین مسائلی را پیش بینی نمی کنند و با توجه به سرمایه های هنگفتی که نزد خود دارند، تمهیداتی در این رابطه نمی اندیشند.
هژیر
Germany
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
۴ تیر عزیز
کاربر آگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
سلام امروز یکشنبه 8 تیر هست همچنان کامل مسدود هست
هیچ معامله ای نمیشه انجام داد وارد سایت نمیشه از دسترس خارجه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
6
متاسفانه مدت هاست که کارگزاری آگاه بی توجه به تمام مشکلاتی که سرورش داشته چه هنگ کردن وسط معامله و کندی و چه حال حاضر که قطع شدن سرورشون هست به کارش داره ادامه میده بدون هیچ نظارتی . اوج ناکارآمدی بی مدیریتی - ضعف- بهم ریختگی - نابلدی رو مشتریای سردرگم در مجموعه آگاه دارن تجربه میکنن - ضرر و زیان حاصله به تمامی مشتریانو کی جواب گو هست - اصلا اونجا مدیر داره یا همینطوری اداره میشه -
هر کارشناس آی تی مطمئنا میدونه که یا یک سرور اصلی به یک سرور کمکی نیاز داره که تو این مواقع لا اقل بخشی از مشکلات رو برطرف کنه یا از چند سرور استفاده بشه که بار همه کار ها روی یک سرور نباشه که تو شرایط اینچنینی سایر سرورها کارهارو انجام بدن !

اصلا مدیران آگاه که تو این سالها جیب های بزرگتری برای خودشون دوختن آیا اصلا براشون ضرر و زیان مشتریان اهمیت داره ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
6
سایت اگاه همیشه هنگه از دیشبم که کلا از دسترس خارج شده وقتی هم گه هنگ نیست سفارشات رو با 7 لی 10 دقیقه تاخیر ارسال میکنه امروز هم که باز نشد عرضه اولیه بخریم حالا تکلیف ما چیه چه کسی پاسخگوست چرا رسیدگی نمیشود؟شماره هاشونم که کلا اشغاله یا رد تماس میزنن قوه قضائیه لطفا ورود کند ما مشتریان آگاه شاکی هستیم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
5
الان تکلیف نفراتی که درخواست عرضه اولیه وپویا رو از طریق اگاه دادن و با این افتضاح سرور و از دسترس خارج شدن سیستم و عدم تخصیص سهم به این نفرات کی میخاد پاسخگو باشه؟؟؟؟ پول هم که بلوکه کردن...سایر سهام هم که نشد معامله کنیم و ضرر کردیم........در سامانه ذینعفان هم چک کردم واسه سهامم در کمال ناباوری میگه شما دارای هیچ سهامی نیستید..پس سهام ما چی شد؟؟؟ سامانه سمات هم میخایم شکایت کنیم میگه ما به شکایتی که مربوط به اختلال سیستم کارگزاری باشه رسیدگی نمیکنیم....پس عمه من میخاد رسیدگی کنه؟؟؟؟........اصلا از کجا معلوم کارگزاری با بقیه کارگزاری ها هماهنگ نکرده باشه واسه این عرضه؟؟؟ با حساب کتاب من حداقل 1 میلیون نفر نتونستن عرضه اولیه بگیرن و سهم به افراد دیگه از کارگزاری های دیگه رسیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
2
7
ضرر وزیان مارو کی میخواد بده یه ماشین قراضه هم یه زاپاس داره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
3
1
با سلام عزیزان یه کم بیشتر حوصله کنند گاهی مشکلات ناخواسته پیش میاد ما هم در کنار هم باشیم یقین دارم کارگزاری آگاه جبران میکنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
قحطی کارگزاری بورس نیست بهترین راه تغییر کارگزاری
لعنت به اگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
مشکل چند روز کاری باشه از فرمت ناخواسته بودن در میاد؟ این افراد باید خسارت پرداخت کنن.
تو تمام این دو سال من به شخصه پشت آگاه بودم. اما الان خودم و گروهم رو از اگاه میبرم بیرون.
چون اگاه نه تنها کنار ما نبود، بلکه در بدترین موقعیت و زیر فشار پشت ما رو خالی کرد.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
0
سلام
ما باید شکایت از کارگزاری به سازمان بورس کنیم و این در حالی است که سخت اقزار و نرم افزار و مسئولین بورس خود نیاز به تعویض دارند گویی باید شکایت از خدا به پیامبرش ببریم
این ها فقط سهم خود از معاملات را فورا بر می دارند همین
هیچ تعهدی هم به ما ندارند الا کسر درصد معاملالتی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
سلام و عرض خسته نباشید.امروز 99/4/4 کارگزاری آگاه بطور کامل از کار افتاده. خودشان اعلام می کنند بعلت نوسان برق تجهیزاتشان آسیب دیده. سئوال اینجاست کارگزاری که صدها هزار انسان به ایشان اطمینان کرده و سهامشان را به آنها سپرده و از این کانال خرید و فروش سهام می کنند و کارگزاری درآمد کلانی از همین محل کسب می کند، نباید تجهیزات مراقبتی در مقابل نوسان برق و همچنین سرورهای پشتیبان در اختیار داشته باشد؟ جوابگوی خسارت سنگینی که امروز به سهامداران وارد شد چه کسی است؟ سازمان بورس نباید با این کارگزار برخورد کند؟ به محض رفع اشکال، کارگزارم را عوض میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
0
یه زمانی توموسسه های اعتباری پول گذاشتم براوام بعدچندسال گفتن غیرمجازبوده پولاروهم بلوکه کردن حالا باز کارگزاری اگه یهویی بیان بگن غیرمجاز بوده حساباروبلوکه کنن دست ما به کجا بنده....
کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
با سلام دیروز یک خودرو خریدم قرار بود درخواست وجه بزنم از اگاه که پول بیاد توی حسابم متاسفانه از صبح قطع است و شنبه چک دارم نمیدانم باید چه کار کنم دولت هم که کلا این سال آخر کار را به امان خدا رها کرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
سلام، ناکارآمدی سیستم سخت افزاری این کارگزاری و یا کارگزاری های دیگر میتواند روزانه باعث ضرر و زیان مردم زیادی شود که سرمایه های خود را وارد این بازار کردند. اتفاق امروز ضرورت نظارت جدی بر عملکرد کارگزاری ها را که روزانه مبالغ هنگفتی را بابت کارمزد از مشتریان دریافت میکنند، را نشان میدهد. جالب است که علت نوسانات برق اعلام شد. نوسانات برق در کشور ما پدیده جدیدی نیست و بسیاری از سازمانها با صرف هزینه سیستم های خود را تا حد زیادی نسبت به این گونه حوادث ایمن کردند. از طرف دیگر این حادثه خود به تنهایی نشان میدهد که مدیریت این کارگزاری اقدام پیشگرانه لازم را در نصب تجهیزات مناسب حفاظتی انجام نداده است و مقصر اصلی این اتفاق است نه نوسانات برق. ولی متاسفانه به نظر میرسد که کارگزاری ها بدون اقدام عملی در بهبود قابل قبول امکانات سخت افزاری و سرویس های خود فقط با تبلیغات فریبنده به شکل های مختلف در حال افزایش سرمایه های خود هستند. جا دارد که سازمان بورس، قوه قضائیه و بقیه سازمان های مرتبط ضمن بهبود قوانین نظارتی بر عملکرد کارگزاری ها ، کارگزاری آگاه را مکلف به پاسخگویی به مشتریان و جبران ضرر و زیان آنها شوند.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
با عرض سلام و ادب؛
بنظرم برای انجام قرارداد و امور کارگزاری (مؤسسه ملل) رو انتخاب نکنید. من چند روز پیش مبلغی رو از طریق درگاه بانکی که در سیستم آنلاین این کارگزاری جهت خرید وجود داشت پرداخت کردم و درگاه بانکی پیغام داد عملیات با موفقیت انجام شد ولی مبلغ پرداختی در حساب کارگزاری اینجانب جهت خرید سهام منظور نگردید که پس از چندین مرتبه پیگیری از قسمت مربوطه در کارگزاری ملل و سر کار گذاشتن من اعلام نمودند با آن سامانه بانکی که پرداخت کردید تماس بگیرید و پس از تماس با درگاه بانکی که از طریق آن مبلغ را پرداخت نموده بودم ضمن اعلام شماره ارجاع بانکی به من گفتند که مبلغ پرداختی شما در سیستم با موفقیت پرداخت شده و ایراد از سیستم نرم افزاری کارگزاری ملل می باشد که دوباره پس از پیگیری مجدد و اعلام به آن کارگزاری فقط می گفتند هیچ مبلغی از طرف شما به کارگزاری ما واریز نشده است. لذا با توجه به این موضوع اینجانب به همراه چند نفر دیگر از نزدیکان قصد تغییر این کارگزاری را داریم و پیشنهاد دلسوزانه من این است که برای قرارداد به سمت آن گروه از کارگزاری های بانکی بروید که از نظر رتبه و سوابق قبلی جزء گروه الف بوده اند و ضمن پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع دارای سیستم نرم افزاری داخلی کم ایرادی هستند تا پول شما در این میان به هدر نرود.
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
مگه افراد دنبال خرید عرضه اولیه ای هستند که کلن شاید به هر نفر 50 هزار تومن برسه. الان میلیونها ضرر به کاربران و معامله گران وارد شده. یه عده می خواستن که سهامشونو امروز بفروشند تا ضرر بیشتری متحمل نشتن یه عده هم بخاطر اینکه خیلی از سهم ها فرصت ورود برای خرید داده بودند از خرید جا موندند. و در نتیجه ضررهای میلیونی به معامله گران این کارگزاری وارد شده. لطفن دوستان از طریق سایت https://shekayat.bazresi.ir اقدام به ثبت شکایت کنن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
تو اصلاح قبلی شاخص هم دقیقا همون وقتی که میخواستم سهام هاییکه میدونستم موقع فروشه بفروشم سیستم هنگ کرد نشد ضرر کردم تا رسید به اصلاح امروز بازم نشد دوباره ضرر بنظرم حمایتی که روحانی گفته از بورس اینجوری باشه سوژه بعدی شبکه های خبری سلاطین بورسی البته کرونا اگه بزاره دررن برن خارج
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
0
#کارگزاری_آگاه
سرویس در سطح کشوری نیازمند تامین منابع سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، راه اندازی سایت disaster و در availability zone های چند نقطه کشور هست و باید از لحاظ Load balancing و Clustering و HA در بهترین وضعیت ممکن باشه.
در ضمن باید SLA برای نحوه و زمان پاسخگویی تعیین بشه و تخطی از این موضوع باید منجر به جریمه، تعلیق و حذف مجوز کارگزار خاطی بشه.
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
1
سلام من عضو خانواده آگاه هستم باید از چند جنبه این اتفاق را بررسی کرد اولا تبانی با شرکتهای در حال سقوط سهام یا تبانی با افرادی برای خرید سهام در حال صعود وقتی به آمار امروز بورس توجه کنید اتفاق جالبی رخ داده است آن اتفاق رشد مثبت بورس را شاهد بودیم این در قطعی سیستم یک کارگزاری پر مشتری در حالی اتفاق امروز (چهارشنبه) رخ داد که شاخص کل بورس در آغاز معاملات وارد کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی شده و رشد بیش از 28 هزار واحدی را تجربه کرد. - ، رشد بازار کارگزاری با خانواده ای بزرگ حذف چرا
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
چراهیچکس پاسخگونیست
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
مگه افراد دنبال خرید عرضه اولیه ای هستند که کلن شاید به هر نفر 50 هزار تومن برسه. الان میلیونها ضرر به کاربران و معامله گران وارد شده. یه عده می خواستن که سهامشونو امروز بفروشند تا ضرر بیشتری متحمل نشتن یه عده هم بخاطر اینکه خیلی از سهم ها فرصت ورود برای خرید داده بودند از خرید جا موندند. و در نتیجه ضررهای میلیونی به معامله گران این کارگزاری وارد شده. لطفن دوستان از طریق سایت https://shekayat.seo.ir اقدام به ثبت شکایت کنن
علی
Netherlands
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
من با تخصص کمی که تو حوزه تجهیزاتی که آگاه میگه با توجه به نوسانات برق سوخته
اولا تازه کاری که روز اول پیاده سازی این تجهیزات که به نراتب هم حساسیت کمتری داشته باشه ups اجباری هست و نبودش مضحک
دوما. ختی ختی با فرض اینکه ups سرراه نصب نکردید و هیچ تجهیز محافظتی هم استفاده نکردید و یک راست دوشاخ رو زدین به برق اونم برق سه راهیی،این تجهیزاتی که استفاده میشه ۱۰۰% داخل پاورشون بابت نوسانات برقی ایمن شده اند و پاورهای استفاده شده تضمین میکنن که نوسانات برق لااقل باعث سوختن قطعه ای نمیشه
مثل رووووووز روشنه دروغه سوختن سخت افزار.دلیل دروغ رو‌نمیدونم اما ۱۰۰۰۰%مطمئنم دلیلش سخت افزاری نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
اخر اسمم را می خواهید چکار منکه کارینکرده ام از کارگزاری آگاه شاکی هستم همیشه پیام می دهد قیمت ها به روز نیست حلا هم که بهانه سرور خراب شده و هزار حرف بی ربط واقعا همیه ما سهامداران این گار گزاری از ریاست محترم پلیس فتاح تقاضای عاجل داریم دستور ورود وپیگری در خصوص ادعای کار گزاری مربوطه مرحمت فماید با تشکر فراوان
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
این چه وضعشه اسمش هم گذاشتن کارگزاری اگاه
شماها بااین همه ادعا نتونستید مشکلتون رو حل کنید . الان تکلیف ماها چیه معلوم نیست چه به چیه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
2
متاسفانه کارگذاری مفید هم مشکل داشت و سامانه کلا هنگ بود، هر سفارش حدود 2 ساعت طول کشید تا فقط ارسال بشه، تا ثبت بشه دیگه زمان تموم شد.من حدود 10 سفارش داشتم که ارسال نشد.
بدترین کارگذاریها مفید و آگاه میباشد.
Jahan
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
اگر قصد ورود به کارگزاری آگاه رو دارین چند نکته مدنظرتون باشه:
۱.اول اینکه کارگزاری فقط به فکر دریافت کارمزد و پول جیب خودش هست و با وجود افزایش مشتریان.به هیچ وجه کاری در جهت ارتقای سیستم خودش انجام نمیده.
۲.دوم اینکه سیستمش وحشتناک در طول روز بخصوص در روزهای مهم که قصد خرید یا فروش دارید هنگ میکنه.یعنی بعضی اوقات چند ساعت طول میکشه که فقط وارد سیستم بشی
۳.سوم اینکه در ساعت های شلوغ اگر دستور خرید یا فروش الکترونیکی داشته باشی .کلی وقت لازمه که دستور ثبت بشه.یعنی در مواقع حساس اگر قصد خرید سهم خوبی داشته باشی اون سهم از دستت میپره.و اگر قصد فروش سهم زیان دهی رو داشته باشی اون سهم انقد دیر درخواستت ثبت میشه که صف فروش میشه و نمیتونی بفروشی و کلی ضرر میکنی
۴.چهارم اینکه بخش پشتیبانی اون افتضاح هستش و خط ها همیشه مشغول هستن یا جواب گو نیستن بعضی اوقات تا بخوایی مشکلت رو تلفنی بهشون برسونی باید ساعت ها توی صف بمونی


حالا با این شرایط که خودمم عضو کارگزاری اگاه هستم و احتمالا از اون خارج بشم.اگر میخوایین عضو اون بشید بسم الله
واحدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
بهترین تنبیه برای این کاگذاری خروج و تعویض است تا مشتری مداری و پاسخگویی و دور اندیشی را یاد بگیرند خواقعا تناسف برای مدیریت این مجموعه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
کارگزاری اگاه شک نکنه بیش از ۵۰ درصد مشتریان کوچ می کنند به کارگزاریهای دیگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
دستندرکارن امور بورسی فقط دم از این میزنن که همه بیایین بورس زیرساخت کشک مدیریت کشک... اگه کمی تفکر کنید فقط اینو برداشت میکنی اینا نظرشان اینه که تو همه امور رو اعصابت بودیم کمه بیا تو بورس هم رو مخت باشیم...
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
اقای قالیباف باید به این مسیله رجوع کنه.اقایون دیگه بازار 20هزار نفر نیست ملیونیه اگه نمیتونین اداره کنید لطف کنید با استعفاتون ملت رو خوشحال کنید.البته فکر نکنم مسعولین مال دوست بتونن با استعفاشون راهی رو به جوانان مدیر و پر نشاط باز کنن
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
در اولین فرصت کارگذاریمو عوض میکنم این جدی میگم جواب اختلال امروز کی جواب میده متاسفم براتون از مفید یاد بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
چرا سازمان بورس وظیفه حمایت از سهام داران رو داره دخالت نمیکنه باید مجوز کارگزاری اگاه باطل شه و کار مزد برگردونه...
ناشناس
Germany
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
بهتره این کارگزاریها یه کم از پولایی را که میگیرن خرج کنن و همه را سود خالص محسوب نکنن
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
این مسئولین آکاه فکر می کنند مردم سطح سوادشان در IT صفر است.
سرور هاردش سوخته دیگه از اون حرفاست، بابا شما Raid ندارید؟ شما راهکار HA ندارید؟
به نظرم بوی باج افزار میاد و آگاه دچار باج افزار شده است.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
همگی سهامدارهای آگاه خوب میدوننند که این اولین بار نیست و آگاه به دفعات بابت ضرر و زیان شده به ما...پس در اولین فرصت کارگزاری رو تغییر بدید و بیشتر از این نزارید به شعورمون توهین بشه والسلام ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
2
شنبه متوجه میشیم مدیر عامل کارگزاری آگاه در اتریش به سر میبرند واز پولهای ما لذت میبرند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
2
سلام. هر چیزی خرابی داره! ولی خوب من اطمینان دارم بیشتر شماهایی که پیام میزارید کاربران آگاه نیستید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
0
سهامداران کارگزاری آگاه باید بریم پلیس فتا یا تو سایته فتا شکایت کنیم شکایت به بورسو اینا فاید نداره.. اگه همه سهامدارن با هم نباشن با زهم جلو چشمتون پولتونو ضایع میکنن و شما ها سهامداران بازهم دهنتون بسته است وراضی به خوردنه حق و پولتون نباشید. مطمئن باشین بازم ازی اتفاق ها میفته وماها ضرر میکنیم
سهامدار خردباسابقه 10 سال فعالیت مستمربصورت آنلاین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
2
من به کارهای این کارگزاری خیلی مشکوکم در روزهای حساس که بازار دچار نوسان شدید می شود قطعی های مکرر باعث وارد آمدن زیان بسیاری به سهامداران نوسانگیر شده و میلیونها تومان به ما زیان وارد میشه آنوقت آقایان از عرضه اولیه 100 هزار تومانی صحبت می کنند. ما اصلاً در این نوع عرضه اولیه شرکت نمی کنیم .
خسارت و زیان چند ده میلیون تومانی ما را چطور جبران میکنند؟
یک روز و چند روز هم نیست ، از 6 ماه پیش با افزایش تعداد مشتریان ، این مشکلات شروع شده وروز به روز بیشتر میشه.
اگه امکانات کافی نیست و تجهیزات به روز نمی شوند چرا مشتری جدید می گیرند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
1
ننگ ما ننگ ما آگاه الدنگ ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
دروغ میگن فقط دروغ
فکر کردن ما گداییم که چندرقاز میخوان جبران کنند
فقط شکایت و خروج
یاشار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
کار گزاری ب هیچ عنوان جواب تلفنو نمیدن ،سامانه آنلاین (در روزهای عادی)موقع سفارش گذاری کلی گیر میکنه چ در خرید چ در فروش می بینی قیمت ها عوض شده تازه داره ارسال میکنه،بعدم هم در موقع قطعی روز چهارشنبه من به شخصه کلی منتظر یه سهم بودم ک در قیمت خوب بخرم بعد اون روز قطعی صبح تو قیمت مورد نظرم بود بعد آخر وقت رفت بالا ،تو این چند ماهه کلی متضرر شدیم ،بعد هم این فیلمی ک پخش کردن،کلی ابهام داره کارشناس میگه نمیدونم دستگاه ها در اثر گرما یا ضربه یا نوسان برق اینطوری شدن،ک برای یک دیتا سنتر این کار نباید اتفاق بیفته،در مورد ضربه که دستگاه ها تو رک بسته میشن پس احتمال ضربه نیست در مورد حرارت دیتا سنترو در درجه حرارت خاصی نگهداری میکنن وداخلش باید کولر گازی یا خنک کننده های دیگه باشه یعنی توی دیتا سنتر سردخونه هستش به طوری ک من دیدم لباس و کاپشن ضخیم میزارن پس احتمال اینم نیست ،در مورد نوسان برق هم ممکن نیست من دیدم برق دیتا سنترو از UPS رد می کنن هم برای قطعی برق ک یه مدتی سرپا نگه داره شبکه رو هم چون UPS بین برق شهری و دیتا سنتره برق بدون نوسان داشته باشن پس احتمال نوسان هم نباید باشه ،بعد هم یه دستگاه موازی با دستگاه های حساس باید در کنارش باشه ب محض قطعی یکی دومی وارد مدار بشه اینا الفبای دیتا سنتره ، ابهامات زیادی ما مواجه هستیم
به توچه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
1
همه با هم تغییر کارگزاری وشکایت از طریق پلیس فتا ودر خواست خسارت از کارگزاری بی عرضه اگاه ومسولین بی تدبیر ان
شاپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
سلام بنده ۳روز قبل ساعت وتاریخ موعد عرضه اولیه درخواست زدم هیچی برام نخریدن وسهامم تومتفی بوده خواستم بفروستم وخولستم سهام بگیرم که خیلی رفته بالا ومبلغ ۳۲میلیون تومن روحسابم بوده الان میخوان با۳۰هزارتومن جبران کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
1
فقط به پليس و قوه قضاییه باید شکایت کرد از آگاه. باید همه سهامدارن آگاه با هم باشیم برید تو سایت فارس من حمایت کنید تا شکایت از آگاه به مجلس بره... نزارین پولمون حرام اینا بشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
1
کارگزاری باید در ازای هر روز مشکل سایت به همه مشتری هاش میانگین 3 درصد سرمایشون سود بده تاجبران خسارت کنه
مح
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
1
میای قیمت و اصلاح کنی میزنه سیستم در حال ارتباط تا وصل میشه یهو قیمت بالا می‌خره چند بار ضرر کردم،، چهارشنبه پول بی زبونو شارژ کردم تو حساب اینا نشستم نگاه کردم که چجوری مثبت پنج میخوره و سیستم قطعه جواب ضررها رو کی میده شنبه هم وصل نمیشه مطمعن چون هنوز قعطه هم باز شه سهامای دیگمو سریع تعغیر کارگذاری میدم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
2
من یه سهمی رو روز سه شنبه اول وقت که 5درصدمثبت بود خواستم بفروشم که برنامه باز نشد ومتاسفانه آخر وقت همون روز 5درصد منفی شد چهارشنبه هم منفی خوردکدوم آدم باانصافی پیدا میشه که ضرر من وامثال من رو جبران کنه واقعا متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
2
واقعا دیوانه کننده بود و عجت تر از همه اینکه وقتی مسئوولین مردم را تشریق به سرمایه گزاری در بورس میکنند در مقابل این رفتار کارگزاریها هیچ کس پاسخگو نیست از قوه قضائیه خواهش میکنیم به این مباحث ورود کنند بخصوص به اتفاقات اخیر کارگزاری آگاه چقدر راحت پول عرضه اولیه وپویا برگشت دادند با یک عذر خواهی - این سهام در آینده با بالاتر می رفت الان هم سودی که گفته بودند پرداخت نشد ...
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
1
سر افراز وکلیه مدیران اگاه
ناموستونو گاییدم
بی شرافها
اگه ضرر من جبران نشه
میام زنتو توی خونت میکنم
دیوث بی شرف
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
2
متاسفانه باعث زیان شدم و حتما کارگذاری خودم را عوض میکنم.چطور وقتی زیرساخت نداری مردم راه به ورود به بورس تشویق میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
2
امروز یکشنبه 8 تیر هنوز نمیشه وارد شد البته میدونم شما دین ندارین ولی خدا وکیل شما از 4 شنبه تا امروز یکشنبه در حال درست کردن بودید یا 5 شنبه و جمعه فکر تفریحات خودتون و شنبه هم بی حال بعداز دورز تعطیلی اومدین حال کار نداشتین امروز یکشنبه تازه دارید فکر می‌کنید چکار کنید مگه مدعی مرد بودنتون نیست مثل مرد بیایین بگید تا الان چکار کردید مثل مرد خسارت میلیاردی ملت رو بدید چطور درجا پورسانت خودتون رو کم میکنین حالا پس بدید
قضنفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
1
خیالتون راحت حتما کارای نرم افزاری و سخت افزاری کارگزاریها در اختیار شرکتهای انفورماتیک هست وحتما کارگزاری از این شرکتها خسارت میگیره

ولی به کاربرا چی میرسه یه مشت اراجیف

اگه این اتفاق تو امریکا و اسراییل افتاده بود الان تمام اخبار و روزنامه ها اختصاصی مانور میدادن رو این مسله اما الان .....

به جون شهید جورجمون
raoof
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
از اول باید فکر زیرساخت رو میکردند نه فقط دنبال جذب و پول گرفتن از مردم باشند. کارگزاری آگاه که دائم الگیر بود، حالا کارگزاری سهم آشنا هم اینطوریه و بدترش هسته مرکزی بورس،که تاخیر و اختلال داره!!
X
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
1
آقا اسم و فلانو ولش کن من هرکی هستم به خودمو خدام مربوطه، منم مثل بقیه دوستانو مشتریان یکی ازسهامداران این کارگزاری دروغگو ،بی وجدان،بی همه چیز...هستم،فقط سوالم اینه که آقایون یا خانمهای محترم!سازمان بورس کشوری یعنی چه؟؟؟تو این سازمان،افراد سازمان چیکار میکنن؟؟؟وظیفه سازمان بورس کشوری چیه؟؟؟مگه وظیفه سازمان بورس این نیست که تو کار همه کارگزاریهای کشور دست و دخالت و رسیدگی داشته باشن تا مشکلات کارگزاریهاو سهامداران بورس کشوری روکه نتیجه اهدافشونه رو حل کنن!؟چرا سازمان هم کاری نمیکنه !!!؟؟؟فردا کی میخواد جواب این همه سهامدارانو بده که تو این کارگزاری آگاه مضحک و دروغگو گیرکردن!؟ یا اینکه اگه برام نخندید،واقعاسازمان بورس ایران قصد داره با این کارگزاری فیلم گذشته یوزارسیفو عملی کنه اما به جیب خودشون نه جامعه...،واقعادر پشت پرده سهمها و کارگزاریها وسازمان بورس ایران چه اهدافی نهوفته !!!؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
کارگزاری اگاه اشغال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
باسلام.من سهام عدالت خود را به در تاریخ 3/20 به کارگزای بانک ملی فروختم ولی انها نصف مبلغ پول فروش را به حسابم واریز کردن و هیجا.پوووول مار بده بانک ملی تا نیومدم اتیش بزنم بانکتو
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
سلام من سهاممو گذاشتم کارگزاری آگاه برای فروش ولی دریغ از یه ریال چجوری باید انصراف بدم لطفا راهنمایی کنین
قنبر زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
سلام من حدود ۳ماه سهام عدالت خود را به فروش گذاشتم ولی خبری از فروش وپرداخت حساب این چه کار گزاری هس کار گزاری مفید حدود ۱۵ روزه پول سهام عدالت دوستم را پرداخت کرد این چه وضعه چرا شما نمی تونیدسه ماهه یه دوتا سهم رو بفروشید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->