جی تی ای بالاخره برای نینتندو هم منتشر می‌شود

شهرآرانیوز - برخی اتفاقات در دنیای بازی علی‌رغم درخواست‌های زیاد کاربران به چیزی شبیه خواب و خیال و آرزو می‌ماند؛ اما یکی از آن‌ها بالاخره قرار است محقق شود: Grand Theft Auto برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

۱۰ سال از آخرین باری که یک نسخه از بازی محبوب GTA برای کنسول نینتندو منتشر شد می‌گذرد: Grand Theft Auto: Chinatown Wars روی  Nintendo DS هم قابل بازی بود. از آن زمان تا به اکنون شبیه‌ساز دزدیدن ماشین و مشت‌زدن عابران پیاده در انحصار پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بوده‌ است.

خبر خوب برای طرفداران نینتندو و جی‌تی‌ای این است که راک استار به صورت رسمی اعلام کرده است که سه‌گانه GTA با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition علاوه‌بر کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و سری ایکس برای نینتندو سوئیچ (Nintendo switch) هم خواهد آمد. البته این سه‌گانه در سال ۲۰۲۲ برای IOS و اندروید هم در دسترس خواهد بود. راک استار در توضیحی گفته است:

به مناسبت سالگرد بازی جی‌تی‌ای مفتخریم اعلام کنیم پایان سال جاری هرسه بازی سه‌گانه Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition: برای تمام پلتفرم‌های نسل کنونی منتشر خواهد شد. 

این سه‌گانه محبوب‌ترین عناوین مجموعه جی‌تی‌ای را درخود خواهد داشت: GTA ۳، GTA: Vice City و GTA: San Andreas. این سه‌‍بازی با گرافیک بهبودیافته و پیشرفت‌هایی در  گیم‌پلی در همان ظاهر و حس‌وحال کلاسیک به طرفداران تقدیم می‌شود.

به نظر می‌رسد راک استار با انتشار این سه بازی در یک مجموعه قرار است هرکدام از آن‌ها را به‌صورت منفرد و جدا از خرده‌فروشی‌ها جمع کند:

برای اینکه آماده انتشار سه‌گانه شویم، هفته آینده حذف نسخه‌های موجود این عناوین کلاسیک را از خرده‌فروشی‌های دیجیتال آغاز می‌کنیم.

راک‌استار بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را برای جشن ۲۰سالگی بازی GTA ۳ به بازار می‌فرستد.


تصاویری از ریمستر تریلوژی «جی تی ای» در نینتندو سوییچ

سه بازی «جی‌ تی‌ ای» در تریلوژی جدید راک استار چه تغییراتی خواهند داشت؟