سه بازی «جی‌ تی‌ ای» در تریلوژی جدید راک استار چه تغییراتی خواهند داشت؟

  • کد خبر: ۸۴۱۶۴
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
سه بازی «جی‌ تی‌ ای» در تریلوژی جدید راک استار چه تغییراتی خواهند داشت؟
بازار پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره نسخه بازسازی‌شده‌ سه‌گانه GTA با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition همچنان داغ است و حالا خود «راک استار» اطلاعاتی تازه از این مجموعه و بهبودهای آن ازائه داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - بازار پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره نسخه بازسازی‌شده‌ سه‌گانه GTA با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition همچنان داغ است و حالا خود «راک استار» اطلاعاتی تازه از این مجموعه و بهبودهای آن  داده است. یکی از اعضای انجمن GTA forums  اطلاعات مهمی از صفحه‌ پشتیبانی این بازی منتشر کرده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این مجموعه در مقایسه با نسخه‌های اصلی از نظر جلوه‌های بصری تغییرات و پیشرفت‌های زیادی خواهند داشت؛ مثل ارتقای چشمگیر سیستم نورپردازی بازی و بهبود گرافیک محیطی آن که شامل تکسچر‌هایی با رزولوشن بالا، افزایش فواصل و زاویه دید و موارد دیگر می‌شود. «راک استار» در این سند وعده‌ «سطح تازه‌ای از جزئیات» را در ریمستر مجموعه‌ قدیمی خود داده است.

یکی از برجسته‌ترین تغییراتی که «راک استار» در ریمستر سه‌گانه جی تی‌ای اعمال خواهد کرد، اضافه‌شدن سیستم کنترلی و استایل گیم‌پلی بازی Grand Theft Auto ۵ است که جایگزین استایل کنترل بازی‌های اصلی این مجموعه می‌شود. باتوجه به اینکه برخی مکانیک‌های گیم‌پلی این سه بازی در مقایسه با استاندارد‌های امروز کمی قدیمی و از مد افتاده به نظر می‌رسند، این تصمیم چندان هم غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد.

مشخصات حداقلی سیستم برای اجرای نسخه پی‌سی بازی

پردازنده: Intel Core i۵-۲۷۰۰K یا AMD FX-۶۳۰۰

کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX ۷۶۰، ۲GB یا AMD Radeon R۹، ۲۸۰، ۳GB

رم: ۸ گیگابایت

حافظه: ۴۵ گیگابایت

سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰

مشخصات سیستم پیشنهادی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->