نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد
سرخط خبرها

پیش بینی دربی ۹۲/ این شهرآورد واقعاً غیرقابل پیش‌بینی است

  • کد خبر: ۱۶۷۱۴
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
پیش بینی دربی ۹۲/ این شهرآورد واقعاً غیرقابل پیش‌بینی است
مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: با آمدن یحیی گل‌محمدی پرسپولیس فوتبال بهتر و مالکانه‌تر بازی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیشکسوتان و صاحب‌نظران فوتبال درباره نتیجه و اتفاقات دربی ۹۲ پایتخت پیش‌بینی جالبی انجام دادند.

 

محمد پنجعلی: مساوی به درد سرخابی‌ها نمی‌خورد
کاپیتان اسبق پرسپولیس در این خصوص گفت: شهرآورد ۹۲ واقعاً غیرقابل پیش‌بینی است و دو تیم پرسپولیس و استقلال هر دو شانس برنده شدن را دارند. مساوی در این بازی نه به سود پرسپولیس خواهد بود و نه به سود استقلال چرا که پرسپولیس برای قهرمانی باید شهرآورد را ببرد و فاصله خودش را با تیم دوم جدول بیشتر کند. از طرفی استقلال هم می‌خواهد به کورس قهرمانی برگردد لذا خواهان ۳ امتیاز بازی است و به اعتقاد من همین مسئله جدال سرخابی‌ها را غیرقابل پیش‌بینی خواهد کرد.


محمد مؤمنی: کفه ترازو حالت مساوی را نشان می‌دهد
مهاجم اسبق استقلال در این خصوص گفت: مساوی دردی از دو تیم دوا نمی‌کند، اگرچه از لحاظ فنی کفه ترازو حالت مساوی را نشان می‌دهد. پرسپولیس برای تداوم صدرنشینی نیاز به برد دارد و استقلال هم برای اینکه به صدر جدول برسد، باید شهرآورد را ببرد لذا شاهد یک بازی تهاجمی از سوی دو تیم خواهیم بود. به نظر من از لحاظ روحی و روانی استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و من فکر می‌کنم شانس برنده شدن آبی‌ها بیشتر باشد.


پیروز قربانی: برای استقلال فقط برد خوب است
مدافع اسبق استقلال در این خصوص گفت: به اعتقاد من شرایطی که استقلال این روز‌ها دارد، بسیار بهتر از پرسپولیس است و ما باید هر طور شده شهرآورد را ببریم چرا که برای قهرمان شدن باید ۳ امتیاز به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. برای استقلال مساوی اصلاً خوب نیست چرا که از لحاظ فنی بهتر از پرسپولیس است و باید از این فرصت استفاده کند و شهرآورد را ببرد. مجیدی تغییرات حداقلی در استقلال ایجاد کرده که جواب داده است.


ادموند بزیک: برای پرسپولیس مساوی خوب است
مهاجم اسبق پرسپولیس در این خصوص گفت: برای پرسپولیس که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود و سعی می‌کند فاصله امتیازی خود را با استقلال حفظ کند، مساوی هم نتیجه خوبی است. حالا با آمدن یحیی گل‌محمدی پرسپولیس فوتبال بهتر و مالکانه‌تر بازی می‌کند و با شناختی که از یحیی دارم، او اهل ریسک کردن هم هست و پرسپولیس را هجومی به میدان خواهد فرستاد تا تیم برنده از زمین خارج شود. من معتقدم برد یا مساوی برای پرسپولیس اتفاق خوبی خواهد بود.


اسماعیل حلالی: شاید شهرآورد مساوی شود
هافبک اسبق پرسپولیس در این خصوص گفت: هم پرسپولیس و هم استقلال در ارائه فوتبال تهاجمی موفق عمل کرده‌اند و می‌توان پیش‌بینی کرد که در شهرآورد ۹۲ شاهد یک جدال سخت و نفسگیر باشیم. به نظر من شهرآورد شاید مساوی شود و امیدوارم پرگل باشد تا هواداران از آن لذت ببرند. اگر پرسپولیس بتواند برنده از زمین خارج شود، گام بلندی به سوی قهرمانی برخواهد داشت و البته اگر شهرآورد را ببازیم، جایگاهی که در صدر جدول رده‌بندی پیدا کرده‌ایم، متزلزل خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->