صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: حوزه فرهنگی و هنری شهرداری برنامه‌های مختلف و متنوعی را ویژه سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی درنظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به انتشار دومین نسخه شهرآرا مترو و همچنین تعاملات با دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده  اظهار کرد: پیام و شعار محوری امسال، برگرفته از وصیت‌نامه حاج قاسم، «جان فدا» نام گرفته است و لذا برهمین اساس، اکران‌هایی در سطح شهر داشته‌ایم.

وی افزود: بخش دیگری از اکران‌های شهری به موضوع سبک زندگی سردار دل‌ها، به ویژه احترام به پدر و مادر اختصاص یافته و تصاویری از این شهید والامقام با قسمت‌هایی از وصیت‌نامه ایشان، به دستخط خودش، اکران می‌شود.

اسماعیل‌زاده تشییع شهید سلیمانی و محوریت جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعات مورد توجه قرار گرفته در اکران‌های شهری عنوان کرد و افزود: در مجموع، ۴۳ قاب، ۱۲ طرح بیلبورد و استرابورد و ... اکران شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از تولید دومین نسخه شهرآرا مترو، ویژه سردار شهید سلیمانی خبرداد و گفت: این نسخه با همکاری موسسه "شهرآرا" تولید شده و به زودی شاهد رونمایی از آن در فضایی رسمی‌تر خواهیم بود.

اسماعیل‌زاده با اشاره به مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهردری مشهد مقدس با حوزه هنری استان خراسان رضوی، تصریح کرد: برهمین اساس، نمایش «معبری به آسمان» درحال حاضر در حوزه هنری اجرا شده که تا ۱۷ دی‌‎ماه ادامه خواهد داشت.

وی مهمترین بخش فعالیت‌ها را مشارکت با تشکل‌های شهری عنوان کرد و گفت: ۲۵۵ مدرسه عضو باشگاه «مدرسه به وسعت شهر»، ۵۰۰ مدرسه و ۵۰۰ تشکل مردمی از طریق سایت FARHANGUP.COM می‌توانند از تسهیلات یک تا ۵۰۰ هزار تومانی ویژه خرید محصولات و خدمات این سایت بهره بگیرند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.