تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست جابجایی ستون برق در خیابان فداییان اسلام‌ مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه
سرخط خبرها

انتشار شهرآرا مترو ویژه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر: ۱۴۳۲۹۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
انتشار شهرآرا مترو ویژه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: حوزه فرهنگی و هنری شهرداری برنامه‌های مختلف و متنوعی را ویژه سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی درنظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به انتشار دومین نسخه شهرآرا مترو و همچنین تعاملات با دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده  اظهار کرد: پیام و شعار محوری امسال، برگرفته از وصیت‌نامه حاج قاسم، «جان فدا» نام گرفته است و لذا برهمین اساس، اکران‌هایی در سطح شهر داشته‌ایم.

وی افزود: بخش دیگری از اکران‌های شهری به موضوع سبک زندگی سردار دل‌ها، به ویژه احترام به پدر و مادر اختصاص یافته و تصاویری از این شهید والامقام با قسمت‌هایی از وصیت‌نامه ایشان، به دستخط خودش، اکران می‌شود.

اسماعیل‌زاده تشییع شهید سلیمانی و محوریت جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعات مورد توجه قرار گرفته در اکران‌های شهری عنوان کرد و افزود: در مجموع، ۴۳ قاب، ۱۲ طرح بیلبورد و استرابورد و ... اکران شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از تولید دومین نسخه شهرآرا مترو، ویژه سردار شهید سلیمانی خبرداد و گفت: این نسخه با همکاری موسسه "شهرآرا" تولید شده و به زودی شاهد رونمایی از آن در فضایی رسمی‌تر خواهیم بود.

اسماعیل‌زاده با اشاره به مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهردری مشهد مقدس با حوزه هنری استان خراسان رضوی، تصریح کرد: برهمین اساس، نمایش «معبری به آسمان» درحال حاضر در حوزه هنری اجرا شده که تا ۱۷ دی‌‎ماه ادامه خواهد داشت.

وی مهمترین بخش فعالیت‌ها را مشارکت با تشکل‌های شهری عنوان کرد و گفت: ۲۵۵ مدرسه عضو باشگاه «مدرسه به وسعت شهر»، ۵۰۰ مدرسه و ۵۰۰ تشکل مردمی از طریق سایت FARHANGUP.COM می‌توانند از تسهیلات یک تا ۵۰۰ هزار تومانی ویژه خرید محصولات و خدمات این سایت بهره بگیرند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->