صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد ۵۰۵ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر، معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح یک هفته‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها ۳۹ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند. در این راستا ۱۰ کیلو و ۶۷ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودروی سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: در همین راستا ۴۶۶ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق‌های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع‌آوری و به مراکز باپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند. پلیس خدمتگزار و حامی مردم قانونمدار است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.