صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیگیری شهرآرانیوز در خصوص دزدی فاضلاب کشف‌رود

  • کد خبر: ۱۹۷۶۵۷
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
با توجه به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دزدیدن فاضلاب کشف‌رود، شهرآرا نیوز این مسئله را از شرکت آب‌ و فاصلاب مشهد پیگیری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک فعال محیط زیستی با انتشار عکسی در فضای مجازی نوشت: «همه چیز را شنیده بودیم که می‌دزدند، جز فاضلاب خام تصفیه‌نشده را! ‏که آن هم جمعه گذشته - ۳ آذر ۱۴۰۲ - با چشمان خودم در اطراف کشف‌رود و قیاس‌آباد - شمال شرق مشهد - دیدم که با سوراخ‌کردن کانال فاضلاب خام، پیش از رسیدن به تصفیه‌خانه با موتورپمپ می‌ربایند و راهی مزارع می‌کنند!»

این موضوع را از طریق شرکت آب و فاضلاب مشهد پیگیری کردیم. محمود محتشمی راد مدیر دفتر روابط عمومی آب و فاضلاب مشهد در پاسخ به مطلب درج شده پیرامون برداشت غیر مجاز فاضلاب خام از خط انتقال فاضلاب اولنگ، به آگاهی می رساند، در عملیات پایش و بازرسی مورخ ۲۱ آبان ۱۴۰۲، مشخص شد که متاسفانه برخی افراد سودجو اقدام با تجاوز به خط انتقال فاضلاب تصفیه خانه شماره ۴، اقدام به سرقت فاضلاب می کنند، بلافاصله پس از مشاهده این تخلف و طی هماهنگی با مقامات قضایی و انتظامی در تاریخ ۳۰ آبان نسبت به جمع آوری کامل تجهیزات نصب شده اقدام شد. 

لازم به ذکر است، جمع آوری سریع و به موقع تجهیزات منصوبه مانع از کشت محصول توسط متخلفین شد.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.