صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پویانمایی‌های جدید روی آنتن تلویزیون + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۱۹۶۷۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
رسانه ملی تولیدات جدید پویانمایی خود را روانه آنتن سیما کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سری جدید مجموعه «خروس زیرک، روباه کلک» در ۱۲قسمت ۱۲ دقیقه ‎ای در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

حکایت «خروس زیرک، روباه کلک» داستان مزرعه مادر بزرگی به نام گل بی بی است. گل بی بی یک زن روستایی مهربان و داناست که قصه‌ها و پند‌های بسیاری می‌داند. این مادر بزرگ یک خروس به نام دُم طلا، یک سگ به نام اَبری، یک بز به نام شنگول و یک مرغ به نام حنا دارد. البته یک روباه هم در جنگل زندگی می‌کند که هربار کلکی سوار می‌کند تا بتواند دم طلا را شکار کند.

در جریان بگیر و ببند‌های روباه و خروس، هر دفعه اتفاقی می‌افتد و مادر بزرگ با پند و اندرز و داستان‌های کهن ایرانی، حیوانات مزرعه را هوشیار می‌کند تا راه درست زندگی را پیدا کنند و فریب روباه کلک را نخورند.

مجموعه «جوانمردان» روایتی از تاریخ ایران است که مغول‌ها با ایرانیان وارد جنگ شدند. در جریان این نبردها، سرداران ایرانی دلاوری‌ها و مقاومت‌هایی از خود نشان می‌دهند که درقالب پویانمایی، ایجاد حس فتوّت، جوانمردی، دلاوری و میهن دوستی را با انگیزه‌های ملی، مذهبی و حماسی به نمایش می‌گذارد.

فصل جدید «جوانمردان» یکی دیگر از برنامه‌های پویانمایی صباست که در ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای برای مخاطبین کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

انیمیشن «جوانمردان» حکایت دلاورانی با ایمان است که دائماً با آزمون مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند تا نشان دهند این جهان، عالم بقا نیست و ایمان تنها راه نجات و بقاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.