معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

پویانمایی‌های جدید روی آنتن تلویزیون + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۱۹۶۷۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
پویانمایی‌های جدید روی آنتن تلویزیون + زمان پخش
رسانه ملی تولیدات جدید پویانمایی خود را روانه آنتن سیما کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سری جدید مجموعه «خروس زیرک، روباه کلک» در ۱۲قسمت ۱۲ دقیقه ‎ای در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

حکایت «خروس زیرک، روباه کلک» داستان مزرعه مادر بزرگی به نام گل بی بی است. گل بی بی یک زن روستایی مهربان و داناست که قصه‌ها و پند‌های بسیاری می‌داند. این مادر بزرگ یک خروس به نام دُم طلا، یک سگ به نام اَبری، یک بز به نام شنگول و یک مرغ به نام حنا دارد. البته یک روباه هم در جنگل زندگی می‌کند که هربار کلکی سوار می‌کند تا بتواند دم طلا را شکار کند.

در جریان بگیر و ببند‌های روباه و خروس، هر دفعه اتفاقی می‌افتد و مادر بزرگ با پند و اندرز و داستان‌های کهن ایرانی، حیوانات مزرعه را هوشیار می‌کند تا راه درست زندگی را پیدا کنند و فریب روباه کلک را نخورند.

مجموعه «جوانمردان» روایتی از تاریخ ایران است که مغول‌ها با ایرانیان وارد جنگ شدند. در جریان این نبردها، سرداران ایرانی دلاوری‌ها و مقاومت‌هایی از خود نشان می‌دهند که درقالب پویانمایی، ایجاد حس فتوّت، جوانمردی، دلاوری و میهن دوستی را با انگیزه‌های ملی، مذهبی و حماسی به نمایش می‌گذارد.

فصل جدید «جوانمردان» یکی دیگر از برنامه‌های پویانمایی صباست که در ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای برای مخاطبین کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

انیمیشن «جوانمردان» حکایت دلاورانی با ایمان است که دائماً با آزمون مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند تا نشان دهند این جهان، عالم بقا نیست و ایمان تنها راه نجات و بقاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->