صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد

  • کد خبر: ۵۱۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۱۰ مورد از شکایت‌های شهروندان ساکن این استان مرتبط با موضوع تعرفه پزشکی و دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، محمد دشتی افزود: بیشترین تعداد شکایت‌های دریافتی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ مربوط به کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و مواردی نظیر رفتار و برخورد کارکنان حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: همچنین موضوع بیشترین شکایت‌هایی که شهروندان بطور حضوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرده اند پیرامون تعرفه خدمات و هزینه‌های درمان بیماران است.
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند رسیدگی به شکایت‌های مربوط به تعرفه و خدمات پزشکی را زمانبر توصیف کرد و گفت: در این خصوص پس از بررسی لازم اگر وجه اضافی از بیمار اخذ شده باشد به آنان بازگردانده می‌شود.
به گفته وی، سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال ۱۳۹۲ شکایت‌های مردم از همه مناطق کشور را در قالب پنج گروه دریافت می‌کند.
گروه‌های رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۰ شامل اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، شکایت دارو و اطلاعات دارویی؛ کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و شکایت از تعرفه و هزینه خدمات درمانی برشمرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.