آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد
سرخط خبرها

۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد

  • کد خبر: ۵۱۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۱۰ مورد از شکایت‌های شهروندان ساکن این استان مرتبط با موضوع تعرفه پزشکی و دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، محمد دشتی افزود: بیشترین تعداد شکایت‌های دریافتی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ مربوط به کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و مواردی نظیر رفتار و برخورد کارکنان حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: همچنین موضوع بیشترین شکایت‌هایی که شهروندان بطور حضوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرده اند پیرامون تعرفه خدمات و هزینه‌های درمان بیماران است.
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند رسیدگی به شکایت‌های مربوط به تعرفه و خدمات پزشکی را زمانبر توصیف کرد و گفت: در این خصوص پس از بررسی لازم اگر وجه اضافی از بیمار اخذ شده باشد به آنان بازگردانده می‌شود.
به گفته وی، سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال ۱۳۹۲ شکایت‌های مردم از همه مناطق کشور را در قالب پنج گروه دریافت می‌کند.
گروه‌های رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۰ شامل اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، شکایت دارو و اطلاعات دارویی؛ کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و شکایت از تعرفه و هزینه خدمات درمانی برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->