شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر دنبال متهم کردن کسی نیستیم بلکه به دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز احداث مرکز «حمایت و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده» در روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

  • کد خبر: ۱۰۱۱۱۲
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
آغاز احداث مرکز «حمایت و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده» در روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد گفت: مرکز حمایت، پیشگیری و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی در منطقه شهید مفتح جانمایی شده و مراسم رونمایی از ماکت و کلنگ زنی آن با همکاری شهرداری مشهد صورت می‌پذیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم کلنگ زنی مرکز حمایت، پیشگیری و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی برگزار می‌گردد.

وی افزود: این مرکز با هدف حمایت و توانمندسازی بانوان، توسط خیرین شهریار ساخته می‌شود؛ حضور خیرین و افراد دغدغه‌مند که توان خویش را در جهت بهبود زیست پذیری جامعه به خصوص بانوان در معرض آسیب در بستر سخت اجتماع قرار دادند، نمایشی از یکپارچگی روح انسانیت در جامعه است.

رییس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد اذعان کرد: پروژه مادر و کودک دارای فضا‌های متنوع مورد نیاز برای زنان و مادران بوده، از این رو قادر است بخشی از آسیب‌های در معرض رخداد برای اقشار آسیب‌پذیر را کاهش داده و به ارتقای شهری منجر شود.

سلیمی اضافه کرد: مرکز حمایت، پیشگیری و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی در منطقه شهید مفتح جانمایی شده و مراسم رونمایی از ماکت و کلنگ زنی آن با همکاری شهرداری مشهد صورت می‌پذیرد.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر در پایان گفت: امیدواریم زین پس با مشارکت و نقش آفرینی تمامی دغدغه‌مندان و با تسهیل‌گری دستگاه‌های متولی و سایر دستگاه‌ها، شاهد رقم خوردن چنین رخداد‌هایی در شهر امام مهربانی‌ها باشیم تا شهری شایسته همجواری و همسایگی امام رضا (ع) بسازیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی مشهد مقدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->