مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود
سرخط خبرها

«تنسی ویلیامز» از امروز در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۲۱۹
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
«تنسی ویلیامز» از امروز در مشهد
کارگردان نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» گفت: اجرای این نمایش از امروز در مشهد آغاز می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید نمایی، در خصوص علت تعویق اجرای نمایش خود با عنوان «باغ وحش شیشه‌ای» و نیز زمان دقیق آغاز اجراها، اظهار کرد: زمان اجرای «باغ وحش شیشه‌ای» به این خاطر که قرار بود جشنواره تئاتر استانی رضوان در آبان‌ماه برگزار شود، کمی به تعویق افتاد و البته سالن اجرای نمایش نیز نیازمند تعمیرات جزئی بود.

وی تصریح کرد: بر این اساس، تصمیم گرفتیم اجرای نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» را مقداری به تعویق انداخته و در زمان مناسب‌تری به اجرای کار بپردازیم.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: «باغ وحش شیشه‌ای»؛ اثر جاودانه «تنسی ویلیامز» از روز پنجشنبه؛ هفتم آذرماه و از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن بهار مجموعه تئاتر شهر مشهد به روی صحنه خواهد رفت. ضمن این که امکان رزرو بلیت این نمایش از سایت مشهد گیشه نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده و همچنین اجرای نمایش تا انتهای آذر ادامه خواهد داشت.

نمایی اضافه کرد: کامران سعادت دراماتورژ و پریسا معتمدی مهر، نینا گودرزی و بنده بازیگران این نمایش هستیم. همچنین جلال شهبازنژاد به عنوان صدا بازیگر نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» را همراهی می‌کند.

تماشاخانه بهار مشهد در پارک ملت، مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) واقع شده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->