اعزام ۲۸۹ اتوبوس از خراسان رضوی برای شرکت زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست قطع درختان خشک شده چنار در بولوار فرهنگ مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد

  • کد خبر: ۱۰۲۸۶۸
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اجرای طرح ادغام مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز باهدف راهنمایی زائران خبرداد.

"سید ناصر نعمتی" با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به سردرگمی زائرین و مجاورین و کاهش امکان نظارت بر نحوه پاسخگویی، خدمات و موازی کاری بین دستگاه‌ها به واسطه تعدد مراکز ارتباط تلفنی در شهرداری، مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز ادغام شد.

وی با بیان اینکه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به منزله یک پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان شهرداری است که کلیه معضلات اعلام شده از سوی شهروندان را به مسئولان مربوطه منتقل می‌کند، افزود: به منظور تحقق یکپارچگی در کل سازمان شهرداری در مقوله ارتباط مردمی بر آن شدیم تا جهت ایجاد مرکز تماس جامعی در شهرداری با محوریت اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اقدام کنیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: این اقدام در راستای راه‌اندازی مرکز تماس جامع شهرداری مشهد و تلفیق مرکز تماس راهنمای زائر با ۱۳۷ در ایام نوروز، توسط اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اجرایی شد.

نعمتی همچنین از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->