آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبرگزاری دولت: هیات رییسه فدراسیون فوتبال استعفا دهند

  • کد خبر: ۱۰۳۴۰۰
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
  • ۱
خبرگزاری دولت: هیات رییسه فدراسیون فوتبال استعفا دهند
خبرگزاری دولت از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال خواست عذرخواهی و استعفا کنند!

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که نمایندگان مجلس وزرای کشور و ورزش را در ماجرای اتفاقات تلخ مشهد نشانه رفته اند، خبرگزاری ایرنا که خبرگزاری رسمی دولت است فدراسیون فوتبال را به عنوان مقصر اتفاقات مشهد معرفی کرد و خواهان استعفای اعضای هیات رئیسه شد.

به گزارش طرفداری، هرج و مرج ایجاد شده در جریان بازی ایران و لبنان و ممانعت از حضور بانوان در ورزشگاه، فوتبال ایران را در یک موقعیت خطرناک قرار داده است و هر لحظه امکان دارد فیفا با فدراسیون فوتبال به این دلیل برخورد جدی کند. در این میان فدراسیون در تلاش است خودش را از این ماجرا تبرئه کند اما ساعاتی پیش خبرگزاری دولت با انتشار گزارشی فدراسیون فوتبال را مقصر اتفاقات مشهد معرفی کرد و خواهان عذرخواهی و استعفای اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شد.

انتشار این گزارش در خبرگزاری ایرنا که ارگان رسمی دولت است، نشان می‌دهد دولت قصد ندارد تن به بازی فدراسیون فوتبال بدهد و اتفاقات مشهد را گردن بگیرد. فدراسیون فوتبال امیدوار است در گزارش ناظر فیفا و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نکته اشاره شود که فدراسیون فوتبال ایران هیچ نقشی در اتفاقات بیرون ورزشگاه نداشته اما دولت حاضر نیست این موضوع را بپذیرد چرا که در غیر این صورت نیازی نبود خبرگزاری رسمی دولت اینگونه به فدراسیون فوتبال حمله کند.

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
0
0
فدراسیون فوتبال مستقله و غیر دولتی هست تمام این مسائل مشهد مربوط به فدراسیونه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->