آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رفاقت در اوج رقابت در لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۱۰۴۳۵۲
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
رفاقت در اوج رقابت در لیگ برتر فوتسال بانوان
دور نخست از فینال جنگ قهرمانی نصر و پیکان برنده نداشت، اما خاطره خوبی بر‌جا ماند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ فینال رفت لیگ‌برتر فوتسال بانوان در تهران برگزار شد. با وجود اینکه این بازی برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی تمام شد، عکس گروهی سرمربی‌های دو تیم و کادرفنی بعد از دیدار بهترین اتفاق این دیدار بود.

روز موعود برای فوتسالی‌ها سر رسید. چه تیم‌هایی که از دور مسابقات کنار رفته بودند و چه دو تیم پیکان و نصر فردیس که دو طرف دوئل فینال بودند، مشتاق هستند تا آخرین قهرمان قرن چهاردهم را ببینند. یک‌سوی میدان فاطمه شریف، سرمربی نصری‌ها، در چهارمین سال حضورش در کسوت سرمربی در لیگ به‌دنبال اولین قهرمانی‌اش است و می‌خواهد اولین فینالش با جام به پایان برسد. در مقابل، نیلوفر اردلان در دومین سال مربیگری‌اش توانسته است دومین حضورش در فینال را رقم بزند و برای فراموشی خاطره باخت در فینال و نایب‌قهرمانی، به‌دنبال فتح لیگ هفدهم است.

تساوی در خانه پیکان

فینال رفت و برگشتی است و روز گذشته اولین بازی از این رقابت جانانه برگزار شد. هر دو تیم جوان و تازه‌لیگ‌برتری سودای قهرمانی در سر دارند و همین واقعیت باعث شد بازی فینال اول برنده‌ای نداشته باشد.
در بازی اول پیکانی‌ها میزبان بودند و دیدار در سالن الغدیر تهران برگزار شد. سوت شروع بازی از ساعت ۲۱ زده شد. برخلاف گفته‌هایی مبنی بر پخش زنده بازی از پلتفرم‌های مجازی، این دیدار از هیچ طریقی پخش نشد. نکته مهم بازی غیبت فرشته کریمی در ترکیب پیکانی‌ها بود.

نیمه نخست بازی پایاپای پیش رفت، اما در دقایق پایانی نیمه نخست پیکان توانست سد محکم فرزانه توسلی را بشکند. فاطمه اعتدادی گل اول بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پیکان پیش افتاد. بازی با برتری یک‌گله شاگردان نیلوفر اردلان در نیمه اول به پایان رسید، اما نصر فردیس با هدایت فاطمه شریف به‌دنبال تغییر نتیجه بود و بالاخره دقیقه ۳۰ نصر فردیس گل تساوی را توسط نسترن مقیمی به‌ثمر رساند. با وجود اینکه هر دو تیم خودشان را به آب و آتش زدند تا برنده از این بازی بیرون بروند، درنهایت همه به تساوی رضایت دادند تا همه‌چیز به جدال دوم، اما این‌بار در زمین نصر و در کرج کشیده شود.

عکس دوسر برد بعد از فینال

اما این دیدار جدا از نتیجه نه‌چندان دل‌چسبش، با اتفاقات خوب دیگری همراه شد. پیش از بازی بازیکنان هردو تیم درحال نشان‌دادن آمادگی‌شان و کری‌خواندن بودند، اما داستان مربیان جدا بود. سرمربیان دو تیم که پیش از این گفته می‌شد چندان رابطه خوبی با یکدیگر ندارند، اردلان و شریف، برخورد بسیار گرم و صمیمی داشتند و در طول مسابقه تلاش کردند با ارائه نکات فنی به شاگردانشان ورق بازی را به سود تیم خود برگردانند.

عکس‌هایی که از حاشیه این بازی منتشر شد، برای فوتسالی‌ها خوشایند بود، زیرا هردو مربی جوان در کنار هم و دست روی شانه یکدیگر در کنار کادرفنی هردو تیم فینالیست ایستاده بودند و به دوربین لبخند زدند.
در صفحات شخصی مجازی هم شریف با انتشار این عکس نوشت: «قهرمانی‌ها از یاد می‌روند. آنچه می‌ماند اخلاق و انسانیت است.» نیلوفر اردلان نیز نوشت: «عکس پر حرفه!» واکنش دیگر فوتسالی‌ها نیز به حرفه‌ای‌بودن لیگ فوتسال بانوان در مرحله حساس فینال بود.

ایستگاه پایانی

روز جمعه ۲۶ فروردین به‌عنوان زمان فینال برگشت اعلام شده است و در پایان هفته تکلیف قهرمان فصل ۱۴۰۰ مشخص می‌شود. شاگردان شریف حتی با یک پیروزی خفیف هم می‌توانند در خانه قهرمانی را جشن بگیرند. در فینال خبری از قهرمانان دوره‌های قبل یا قدیمی‌های لیگ نیست. دو تیمی به فینال بازی‌ها رسیده‌اند که اولین‌بار در لیگ‌برتر حضور دارند. پیکان تا سال قبل وجود نداشت و هنوز یک‌ساله نشده است و نصر فردیس هم سال گذشته از لیگ‌یک به لیگ‌برتر صعود کرد و حالا در اولین تجربه لیگ‌برتری‌اش جام می‌خواهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->