باقری: روابط ایران و عربستان در مسیر درست قرار دارد شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه در طی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) چه زمانی اسامی افراد تایید صلاحیت‌شده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام می‌شود؟ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از کدام جریان‌های سیاسی هستند؟ وزیر کشور: ۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد
سرخط خبرها

۸ منطقه آزاد جدید در کشور راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۹۳۹۲
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
۸ منطقه آزاد جدید در کشور راه‌اندازی می‌شود
دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از راه‌اندازی ۸ منطقه آزاد جدید در کشور خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید محمد ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شوط اظهار کرد: در حال حاضر ۷ منطقه آزاد فعال در کشور وجود دارد و هشت منطقه آزاد هم به‌زودی راه اندازی خواهد شد که تمام تلاش دبیر خانه مناطق آزاد در دولت جدید کمک به این مناطق و کاهش مشکلات مناطق آزاد کشور است.

وی دوگانگی مدیریت در مناطق آزاد را از عمده مشکلات موجود و آسیب دیدگی در این مناطق نام برد و افزود: تلاش داریم تا با اعمال ماده ۶۵ قانون اداره مناطق آزاد، مدیریت در مناطق آزاد زیر نظر مدیر عامل باشد.

سعید محمد، سرمایه گذاری، تولید، صادرات و کمک به اقتصاد کشور را از جمله ایجاد مناطق آزاد بیان کرد و گفت: برای ثبات بازار ارز در کشور باید از سرمایه گذاران در کشور و خصوصاً مناطق آزاد حمایت شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد همچنین از فعال کردن گروه‌های جهادی در مناطق آزاد کشور برای اجرا و حمایت از طرح‌های عمرانی خبر داد.

عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو هم در این منطقه از هزینه شدن ۱۳۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی در سال جاری خبر داد و گفت: محصور نشدن منطقه آزاد ماکو باعث شده است تا منطقه آزاد ماکو از بسیاری از مزیت‌های مناطق آزاد بی بهره شود.

وی با بیان اینکه به بسیاری از زیر ساخت‌های اساسی در این منطقه بی توجهی شده است افزود: وجود فقر زیر ساختی در ابعاد مختلف در منطقه وجود دارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->