آمادگی کامل ظرفیت های امدادی و هوایی هلال احمر خراسان رضوی درمقابله با بحران احتمالی سیل هشدار سازمان آتش‌نشانی در خصوص احتمال قریب‌الوقوع سیل در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پشت پرده سیل مرگ‌بار مشهد چه بود؟ سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: مشهدی‌ها امروز، شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند آخرین گزارش محور‌های مسدود استان خراسان رضوی (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۳۹۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها، خیابان کوثر، میدان آزادی و میدان شهید فهمیده مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه محور‌های اصلی خراسان‌رضوی باز هستند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر، به‌دنبال متهم‌کردن کسی نیستیم؛ بلکه به‌دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم + فیلم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل
سرخط خبرها

شهردار تهران: خودزنی شهردار ناحیه ۳ تهران هنوز اثبات نشده است

  • کد خبر: ۱۰۹۷۸۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
شهردار تهران: خودزنی شهردار ناحیه ۳ تهران هنوز اثبات نشده است
زاکانی، شهردار تهران گفت: در گذشته شهر تهران در ابعاد کالبدی خود پیشرفت داشته، اما در حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت جدی یک غفلت انجام شده است. ما به کرامت انسانی و تکلیفی که بر احیا انسان‌ها داریم معتقد هستیم. مردم نیز باید این امکان را فراهم نند تا کسانی که در زندگی خود دچار اشتباه شدند به جامعه برگردند و اصلاح شوند.

گروه مشهد | شهرآرانیوز؛ علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در حاشیه چهل‌و‌ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران عنوان کرد: برگزاری مجمع کلانشهر‌های ایران اسلامی یکی از اتفاقات خوب کشور است. این مجمع کمیسیون‌های مختلفی دارد و یکی از این کمیسیون‌ها فرهنگی و اجتماعی است و ما افتخار داریم امروز این نشست را ناظر بر همفکری پیرامون ایجاد یک تحول خوب برای آینده کلانشهر‌ها و به تبع سایر شهر‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به موضوع این نشست افزود: موضوع این نشست، هم‌اندیشی پیرامون سالگرد رحلت امام (ره) و دهه کرامت است. ظرفیت‌های این دو رخداد، ملی و جهانی است و ما باید در حد خودمان تلاش کنیم تا وظیفه خود را انجام داده و با همفکری و همکاری تمام مسئولان در کلانشهر‌ها این دو رخداد را به یک رویداد ملی تبدیل کنیم.

شهردار تهران در خصوص بازه زمانی عملی کردن نکات مطرح شده در این نشست تصریح کرد: هدف اصلی این نشست، همفکری و تعامل در حوزه فرهنگی اجتماعی کلانشهر‌ها است، اما موضوعاتی که به عنوان عملیات در حال طراحی شدن هستند سالگرد رحلت حضرت امام و دهه کرامت است.

وی در خصوص برنامه‌های راهبردی شهرداری تهران پس از نمایش عملکرد ۲۰۰ روزه خود، اظهار کرد: ما سندی تولید کردیم که حدود ۹۰ کلان‌پروژه دارد و این کلان‌پروژه‌ها ما را به سمت چشم‌اندازی که به سمت آن حرکت می‌کنیم رهنمون می‌کند.

شهردار تهران ادامه داد: ما مبتنی بر این موضوع حدود ۴۸۵ خرده‌پروژه با مقیاس‌های متفاوت استخراج کردیم و بنا شده است پیرامون بخشی از آن‌ها که موضوعی گسترده بوده و یک تغییر و یک پیشرفت برای شهر ایجاد خواهد کرد در زمان تحقق گزارش کاری برای مردم داشته باشیم.

زاکانی در رابطه با خودزنی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: این موضوع در دست بررسی بوده و تخلفی که اتفاق افتاده قطعی است و به جای چهار طبقه، هشت طبقه ساخته شده بود. در خصوص اتفاقی که برای شهردار افتاده بود گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با خودزنی بودن وجود داشته، ما به حراست و بازرسی خود گفتیم تا ابعاد مختلف این موضوع را در بیاورند و اگر این موضوع خودزنی باشد ما حتما با کسی که این کار را کرده برخورد جدی و قانونی می‌کنیم. اگر این موضوع خودزنی نباشد نیز با مسببین آن برخورد خواهد شد.

وی در خصوص جایگاه اقدامات اجتماعی و فرهنگی در راهبرد شهرداری تهران تصریح کرد: در گذشته شهر تهران در ابعاد کالبدی خود پیشرفت داشته، اما در حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت جدی یک غفلت انجام شده است. شاید برخی دوستان در دوره قبل از ما اعتقاد داشتند که نباید به این وجوه بپردازند یا از منظر خاص خودشان این موضوع را پیگیری می‌کردند؛ مثلا در خصوص معتادان متجاهر می‌گفتند که این خود یک زیست است و رهایشان کنید و بگذارید آن‌ها با خود خوش باشند. ما به کرامت انسانی و تکلیفی که بر احیا انسان‌ها داریم معتقد هستیم. مردم نیز باید این امکان را فراهم نند تا کسانی که در زندگی خود دچار اشتباه شدند به جامعه برگردند و اصلاح شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->