دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد
سرخط خبرها
گزارش کمیسیون اصل ۹۰:

پیش فروش ۲ میلیون خودرو بیش از سقف مجاز

  • کد خبر: ۱۱۳۰۵
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
پیش فروش ۲ میلیون خودرو بیش از سقف مجاز
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو در مجموع، نزدیک به ۲ میلیون خودرو بیش از سقف مجاز تعیین‌شده پیش‌فروش کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه امروز گزارش کمیسیون درباره شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو که توسط کارشناسان و کمیته اقتصادی کمیسیون تهیه شده بود، مطرح و قرائت شد.

وی افزود: بنا شد تا در جلسات بعد اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را پیرامون این گزارش در کمیسیون مطرح کنند و پس از آن جمع‌بندی نهایی درباره آن انجام شود.

فردی با یک کد ملی ۱۸ خودرو ثبت‌نام کرده است

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: بر اساس این گزارش فردی با یک کد ملی ۱۸ خودرو ثبت‌نام کرده است و از طرف دیگر ایران خودرو باید حدود ۱۷۰ هزار خودرو پیش‌فروش می‌کرده، اما یک میلیون و ۱۵۰ هزار خودرو پیش فروش کرده است.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: همچنین در رابطه با شرکت سایپا این شرکت یک میلیون و ۱۸۸ هزار خودرو پیش فروش کرده است، در حالی که مجوز صادر شده برای این شرکت پیش فروش ۱۸۸ هزار خودرو است و این نشان می‌دهد که خودروسازان حدود یک میلیون خودرو بیشتر از میزان مشخص شده پیش فروش کرده‌اند.

وی افزود: همچنین شرکت‌های سایپا و ایران خودرو برای تامین قطعات رابطه‌ای انحصاری با دو شرکت دارند و تنها از دو شرکت کروز و عظام قطعات خود را تامین می‌کنند و رابطه آن‌ها با این شرکت‌ها یک رابطه انحصاری است و قرارداد‌های چند میلیاردی با این دو شرکت به امضا رسانده‌اند.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: گزارش مربوط به خودروسازان پس از طرح نظرات نمایندگان پیرامون آن و جمع‌بندی برای قرائت به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد:‌همچنین در این جلسه مشکلات مرغداران درباره تامین جوجه یک روزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد این موضوع در کارگروه مشترک کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به کمیسیون اصل نود ارائه و در این باره طبق نظر کمیسیون عمل شود.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->