اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

قول مساعد شهردار مشهد برای رفع کمبود واگن قطارشهری برای بانوان مشهدی

  • کد خبر: ۱۱۳۷۵
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
قول مساعد شهردار مشهد برای رفع کمبود واگن قطارشهری برای بانوان مشهدی
شهردار مشهد در خصوص کمبود واگن برای سفر بانوان مشهدی در قطارشهری مشهد گفت: خوشبختانه ۱۰ رام قطار از گمرک وارد شده و برای مونتاژ وارد واگن سازی شده است؛ امیدواریم تا دو ماه دیگر این واگن‌ها وارد خط شوند و مشکل کمبود واگن برای بانوان مشهدی حل شود.

زهرا اسکندریان- به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در مراسم بهره برداری از ایستگاه کوهسنگی خط دو قطارشهری مشهد اظهارداشت: برنامه‌های زیادی برای افزایش ناوگان عمومی تا پایان سال در مشهد داریم. امروز حلقه آخر استفاده از خط دو قطارشهری و به بهره برداری رسیدن آن بود که امیدواریم تا پایان سال بتواند ظرفیت ما را حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزون ببخشد.
وی با اشاره بر اینکه نوسازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، اظهارداشت: تعدادی از این اتوبوس‌ها در خطوط به کار گرفته شده و مابقی نیز تا پایان سال به ناوگان اضافه خواهد شد.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: همانطوری که قبلا گفتیم موضوع تاکسی‌های برقی را در اولویت جدی کارخود قرار داده ایم که امیدواریم با کمکی که از کارگروه ملی زیارت و مجوز‌هایی که خواهیم گرفت آن را هم تسریع ببخشیم.
وی از ارائه لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد و گفت: بر اساس آن دریافتی‌های ما از مسافران بر اساس زمان و میزان مسافت طی شده در شهر خواهد بود. انشاا.. تا پایان سال تکلیف این موضوع نیز مشخص می‌شود.

به گفته وی، براساس برنامه‌ریزی‌های اولیه اجرای خط دو قطار شهری مشهد از انتهای طبرسی تا میدان شهید کاوه بوده است، البته در ادامه تصمیم گرفته شد تا در ابتدای شهرک سلامت نیز محلی برای توقف قطارها ایجاد شود.

 شهردار مشهد خاطرنشان کرد: اکنون تصمیم گرفته شده تا درمجاورت شهرک سلامت علاوه بر ایستگاه قطار شهری، پایانه اتوبوسرانی و پارکینگ خودرو نیز برای استفاده شهروندان احداث شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->