اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها
در رویداد The Game Awards

سامورایی‌ها پیروز رقابت بهترین بازی سال

  • کد خبر: ۱۱۹۹۵
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۲
سامورایی‌ها پیروز رقابت بهترین بازی سال
بهترین بازی‌های ویدئویی یک سال گذشته در رویداد The Game Awards 2019 مشخص شدند
وفایی‌نیا | رویداد The Game Awards را می‌توان مراسم اسکار دنیای بازی‌های ویدئویی برشمرد. در این برنامه که از سال‌۲۰۱۴ هر سال برگزار می‌شود، برترین بازی‌های ویدئویی در رشته‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند و بهترین‌ها انتخاب می‌شوند. در‌واقع هر سال نگاه همه عاشقان بازی‌های ویدئویی در دنیا به رویداد The Game Awards دوخته می‌شود تا علاوه‌بر شناخت بهترین بازی‌های دنیا، از اخبار تازه‌ترین بازی‌های ویدئویی نیز که درحال ساخت هستند، با‌خبر شوند. امسال هم این رویداد صرفا مربوط‌به معرفی بهترین بازی‌های سال گذشته نبود و علاقه‌مندان در آن، شاهد نمایش بخش‌هایی از بازی‌های تازه‌ای بودند که به‌زودی عرضه خواهند شد. علاوه‌بر‌این شاید رونمایی از کنسول تازه شرکت مایکروسافت را بتوان هیجان‌انگیزترین بخش رویداد امسال به شمار آورد. در هفته‌ای که گذشت، شاهد برگزاری این رویداد بودیم که در ادامه گزارشی از آن را می‌خوانید.

بـهـتـریــن‌ها
بهترین بازی سال
رقابت برای بهترین بازی سال بین ۶ عنوان درجریان بود که درنهایت میان عناوینی ازجمله Resident  Evil۲ و ‌Death Stranding، بازی «ساکیرو: سایه‌ها دوبار می‌میرند» (Sekiro: Shadows Die Twice) به‌عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد.
 
سامورایی‌ها پیروز رقابت بهترین بازی سال

بهترین بازی اکشن
ژانر اکشن یکی از انواع محبوب بازی‌های ویدئویی است که طرفداران بسیاری دارد و در این رویداد هم بازی‌های این ژانر به‌طور جداگانه به رقابت با هم پرداختند. در رقابت این ژانر بازی‌هایی مانند Astral Chain و Call of Duty Modern Warfare حاضر بودند، اما درنهایت بازی Devil May Cry۵  موفق شد عنوان بهترین بازی اکشن سال را به خود اختصاص دهد.
 
سامورایی‌ها پیروز رقابت بهترین بازی سال

بهترین بازی چندنفره
بخش بازی‌های چندنفره از دیگر قسمت‌های رقابتی در این رویداد بود و ۵‌بازی مختلف نامزد‌های نهایی برای انتخاب بهترین بازی چندنفره سال بودند. در این بخش بازی‌هایی نظیر Borderlands‌۳ و The Division ۲ حضور داشتند و در‌نهایت بازی Apex Legends موفق شد در رقابت با آن‌ها به‌عنوان بهترین بازی چندنفره سال انتخاب شود.
 
سامورایی‌ها پیروز رقابت بهترین بازی سال

بهترین بازی موبایل
بازی‌های موبایل هم با‌توجه‌به محبوبیتی که این روز‌ها بین کاربران دارند، یکی از بخش‌های مهم رقابتی در این رویداد را به خود اختصاص داده بودند. در این بخش هم بازی Call of Duty Mobile موفق شد جلوتر از بازی‌هایی مثل Grindstone و What the Golf به‌عنوان بهترین بازی موبایل سال انتخاب شود.

تازه‌های دنـیـای بــــازی
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های رویداد The Game Awards ۲۰۱۹ برای دوستداران دنیای بازی‌های ویدئویی، مشاهده بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی‌هایی بود که قرار است به‌زودی به بازار بیایند. در این بخش به معرفی تعدادی از این بازی‌ها خواهیم پرداخت. با اسکن کد‌های کنار هرکدام، می‌توانید تریلر نمایش داده‌شده آن بازی را مشاهده کنید.
Senua’s Saga: Hellblade II
استودیو «نینجا تئوری» با بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در سال ۲۰۱۷ توانست توجه اغلب بازیکنان و فعالان دنیای بازی‌های ویدیوئی را به خود جلب کند. موفقیت این بازی باعث شد سازندگان به فکر تولید نسخه‌دوم آن با نام Senua’s Saga: Hellblade II بیفتند. یکی از بخش‌های جذاب جشنواره بازی‌های ویدئویی امسال، رونمایی از تیزر عجیب و خاص این بازی بود.
 
سامورایی‌ها پیروز رقابت بهترین بازی سال

 Bravely Default ۲
در بخشی از مراسم، شرکت «اسکوئر انیکس» از بازی انحصاری
Bravely Default ۲ برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد. این بازی ژاپنی قرار است داستانی کاملا جدید داشته باشد و برخی کاراکتر‌های نخستین بازی که روی DS۳ عرضه شده بود هم در آن حضور مجدد خواهند داشت.
 
سامورایی‌ها پیروز رقابت بهترین بازی سال

 Godfall
در مراسم The Game Awards فرصتی پیش آمد تا برای اولین‌بار با عنوانی که برای کنسول پلی‌استیشن‌۵ ساخته می‌شود آشنا شویم. Godfall بازی جدیدی است که توسط شرکت گیرباکس منتشر می‌شود. گادفال قرار است عنوان نقش‌آفرینی و سوم شخص باشد که گیمر‌ها برای پیدا کردن منابع با دشمنان می‌جنگند.
 
سامورایی‌ها پیروز رقابت بهترین بازی سال

Weird West
 بازی جدید سازندگان Dishorned و Prey با نام Weird West هم در این مراسم معرفی شد. در این بازی با یک نقش‌آفرینی تاکتیکال طرف هستیم که هم‌زمان روی نماد‌های ماوراءالطبیعه و غرب وحشی متمرکز است و برای عرضه روی پی‌سی، ایکس باکس‌وان و پلی‌استیشن‌۴ آماده می‌شود.  

رونمایی از کنسول نسل نهم مایکروسافت
به‌جرئت باید گفت که غافلگیرانه‌ترین اتفاقی که در رویداد The Game Awards امسال رخ داد، رونمایی از کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت بود. این کنسول که «ایکس باکس سری ایکس» نام دارد، مانند یک جعبه مکعب‌مستطیل به نظر می‌رسد که می‌توان آن را به هر دو حالت افقی و عمودی روی میز گذاشت. طرف بالایی دستگاه حفره‌هایی به‌منظور تهویه بهتر دارد که با یک نور مخفی سبز، تزیین شده است. محل جای‌گذاری دیسک هم پایین دستگاه (در حالت عمودی) است و لوگوی ایکس‌باکس بالای دستگاه می‌درخشد.
مایکروسافت مدت زیادی در‌تلاش است مرز‌های بین پلتفرم‌های کنسولی‌اش یعنی ایکس‌باکس و کامپیوتر‌های خانگی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز را محو کند. ظاهر ایکس‌باکس سری X در نگاه نخست شبیه یک کیس کامپیوتر است. نسبت‌به کنسول‌های فعلی سخت‌افزار بسیار قدرتمندتری در این دستگاه استفاده شده و احتمالا ابعاد بزرگ دستگاه به دلیل بهره‌مندی از پردازنده گرافیکی ویژه‌ای است که به تهویه و سیستم خنک‌کننده پر‌قدرت نیاز دارد. این دستگاه در پاییز‌۹۹ به بازار عرضه خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->