مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف مودیان اعلام شد جزییات تازه از نحوه فروش بلیت‌های اربعین (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ توسط سرپرست ریاست جمهوری راه‌اندازی تالار ارز اشخاص در مرکز مبادله تا یک ماه دیگر جزئیات جدید از فروش اینترنتی نان | چگونه اینترنتی نان بخریم؟ شرایط فروش فوری سه محصول ایران خودرو ویژه خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا زمان واریز کالابرگ خرداد ۱۴۰۳ مشخص شده است؟ بازار طلای جهانی در انتظار سیاستهای پولی ایالات متحده آرام شد توزیع روزانه ۱.۵ تن گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار در مشهد تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو
سرخط خبرها

‌حدود ۳.۱ میلیون خانوار جامانده یارانه معیشتی پایش می‌شوند

  • کد خبر: ۱۲۰۰۷
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
‌حدود ۳.۱ میلیون خانوار جامانده یارانه معیشتی پایش می‌شوند
آخرین آمار‌های ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر درخواست دریافت یارانه معیشتی را ارائه دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت در این راستا شرایطی را برای بررسی درخواست‌ها تعیین کرد که یکی از این موارد موافقت درخواست کننده با بررسی تمامی حساب‌های بانکی در قالب بررسی مجدد آزمون وسع خانوار است.

آمار‌ها نشان می‌دهد ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیانی که در کد دستوری # ۶۳۶۹* ثبت درخواست کرده اند، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده کرده و درخواست خود را به صورت قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار که بازبینی حساب‌های بانکی را نیز در خود دارد، ثبت کرده‌اند.

بر اساس اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خانوار‌هایی که اعضای آن دارای «واحد مسکونی»، «شغل» و «خودرو» به طور «همزمان» هستند یا خانوار‌هایی که دارای «دو واحد ملکی» هستند و خانوار‌هایی که ارزش ملک آن‌ها در تهران و کلانشهر‌ها (۱۲) میلیارد ریال و در سایر شهرستان‌ها (۹) میلیارد ریال باشد مشمول دریافت این یارانه نیستند. خانوار‌هایی که دارای خودروی سواری با ارزش بیش از (۳۰۰) میلیون تومان یا خودروی عمومی با ارزش بیش از (۴۰۰) میلیون تومان باشند نیز این یارانه را نمی‌گیرند.

همچنین کارفرمایانی که بیش از (۳) بیمه پرداز داشته باشند و خانوار‌هایی که بیش از (۳) سفر خارجی غیر زیارتی داشته‌اند و همچنین گیرندگان تسهیلات بانکی به مبلغ جمعاً بیش از (۳) میلیارد ریال که در حال بازپرداخت اقساط باشند از دریافت این یارانه معیشتی کنار گذاشته می‌شوند. حداقل درآمد برای خانوار یک نفره برای خروج از شمول دریافت این یارانه نیز ۴ میلیون و برای خانوار ۵ نفر و بالاتر هشت میلیون در ماه تعیین شده است.

 

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->