نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد
سرخط خبرها

هشتگ مهسا امینی چگونه داغ شد؟ + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۷۴۸۱
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
هشتگ مهسا امینی چگونه داغ شد؟ + فیلم
علیرضا آل‌داوود گفت: این تعداد بازدید، پسند و ریتوئیت در یک بازه زمانی کوتاه وقتی که داخل کشور دسترسی نیست، یعنی این صدای ارتش سایبری منافقین در آلبانی، مرکز اعتدال در عربستان و ربات‌های مورد استفاده آن‌ها است و صدای مردم ایران نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه «فرامتن» شبکه افق سیما روز گذشته ۵ مهرماه با حضور علیرضا آل‌داوود، پژوهشگر فضای مجازی و رسانه به بررسی دلائل انتشار میلیونی هشتگ مهسا امینی در شبکه اجتماعی توئیتر پرداخت.

آل داوود در برنامه «فرامتن» ضمن اشاره به تفاوت‌های موجود میان واکنش کاربران فضای نسبت به سال‌های گذشته گفت: تفاوتی که این بار در شبکه‌های اجتماعی در مقایسه با سال‌های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ می‌بینیم رباتیک بودن فعالیت منافقین، سلطنت طلبان و فریب خوردگان داخلی است. وقتی یک عملیات سایبری به عنوان یک عملیات شناختی در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، با سامانه‌های داده کاوی معتبر جهانی بررسی می‌شود.

وی در رابطه با جزئیات آمار توئیت‌های منتشر شده نیز افزود: نزدیک به ۴۵۰ هزار مخاطب در حدود ۷۰ میلیون محتوا و توئیت، در توئیتر منتشر کرده‌اند. یعنی به طور میانگین هر اکانت کاربری حدود ۱۶۵ توئیت منتشر کرده است. در حالی که در چند روز گذشته اینترنت محدودیت‌هایی در داخل کشورمان داشت و دسترسی به توئیتر و وی پی ان‌ها نبود، این تعداد بازدید از داخل کشور ما نبوده است. مشخصا تعداد ریتوئیت‌های روز‌های گذشته نشان می‌دهد که کاملا عملیات رباتیک در آن مشهود است.

این پژوهشگر فضای مجازی و رسانه ادامه داد: وقتی یک سرویس در داخل کشورمان با محدودیت مواجه شده و تنها عده‌ای محدود دسترسی دارند، این تعداد بازدید، پسند و ریتوئیت در یک بازه زمانی کوتاه وقتی که داخل کشور دسترسی نیست، یعنی این صدای ارتش سایبری منافقین در آلبانی، مرکز اعتدال در عربستان و ربات‌های مورد استفاده آن‌ها است و صدای مردم ایران نیست.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->