رفع پلمب واحدهای صنفی طلا و جواهر در مشهد ۵۴ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) طلافروشی‌های مشهد بالاخره کوتاه آمدند | بازگشایی پس از ۲۲ روز با مبلغ ۲ میلیارد در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ خبر خوش برای زوج‌های جوان | صف وام ازدواج کوتاه می‌شود؟ معرفی ۱۰ ماشین خارجی که در سامانه فروش عرضه می‌شوند | ژاپنی‌ها در دوره جدید واردات خودرو یکه‌تازی می‌کنند + تصاویر چطور بهترین لاستیک را انتخاب کنیم و چقدر بابتش پول بدهیم؟ قیمت افغانی امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای دهه شصتی‌ها + شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام هفته آینده، نتیجه قرعه‌کشی خودرو‌های برقی اعلام می‌شود سومین سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر‌های بسیار خوب دولت برای بورسی‌ها | ۴ تصمیم مهم برای نجات بازار سرمایه (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای دارندگان حواله پژو پارس؛ طرح تبدیل حواله به این ۳ خودرو آغاز شد + اسامی خودروها، مبلغ و زمان تحویل (۸ خرداد ۱۴۰۳) چراغ سبز بورس بالاخره روشن شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ خرداد ۱۴۰۳)  آخرین جزئیات از تعیین تکلیف اعطای سهام عدالت به جاماندگان (۸ خرداد ۱۴۰۳) بانک‌ مرکزی نرخ سود بانکی را اعلام کرد | اخطار جدی به بانک‌هایی که از بخش‌نامه جدید پیروی نکنند یک دلار آمریکا وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) بایدونبایدهای عرضه نان اینترنتی در مشهد | نباید قیمت نان در بستر آنلاین افزایش یابد طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت در صف بررسی در مجمع تشخیص! پیش‌بینی برداشت ۴۰۰ هزار تن جو از اراضی خراسان‌رضوی نرخ روز دام زنده در بازار امروز مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) | پیش‌بینی نرخ گوشت قرمز در بازار تشکیل ۴ پرونده تعزیراتی برای هیئت‌مدیره اتحادیه نانوایان مشهد بررسی وضعیت رهن و اجاره در شهرک شهید رجایی مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) دلار بازار آزاد به کانال ۵۸ هزار تومان صعود کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیر جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی معرفی شد

  • کد خبر: ۱۲۸۴۳
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
مدیر جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی معرفی شد
جلسه تکریم و معارفه مدیر موسسه توسعه گرشگری سازمان همیاری خراسان رضوی با حضور مسئولان این سازمان وجمعی کارمندان برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم که با حضور میثم کرمانی، مدیرعامل و معاونان و جمعی از مدیران سازمان همیاری برگزار شد، رضا ابراهیم‌نیا به عنوان مدیرجدید موسسه توسعه گردشگری این سازمان معرفی و از زحمات جعفر فرشچی مدیر پیشین این موسسه تجلیل شد.
 
اهمیت بالای توجه به صنعت گردشگری در خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در موسسه توسعه گردشگری، گفت: مدیران و دست اندرکاران این موسسه آثار خوبی را تاکنون برجای گذاشته‌اند و تلاش‌های صورت گرفته باعث شده تا این مجموعه به سمت و سویی سوق داده شود که بتواند رشد خوبی داشته باشد.
کرمانی با بیان اینکه انتظارات از حوزه گردشگری در استان خراسان رضوی بالاست، ادامه داد: گردشگری حوزه‌ای است که می‌توانیم با توان بالای سازمان همیاری در این بخش تاثیرگذار باشیم؛ باید مدیریت و تلاش‌هایمان را در این حوزه چند برابر کنیم.
وی با تاکید بر اصل قانونمندی، اصالت اقتصادی و بهره‌گیری از حداقل منابع برای برنامه‌های سازمان و زیر مجموعه‌های افزود: ما در سازمان همیاری مقید به برنامه‌ریزی هستیم و با تکیه بر همین ۳ اصل، از کلیه مدیران شرکت‌ها و موسسات تابعه انتظار تلاش داریم تا بتوانیم جزو سازمان‌های پیش رو باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بر لزوم ایجاد انقلاب درونی در همه دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف این نهاد، بیان کرد: هم اینک درآمد حاصل از گردشگری حلال برای کشور‌های جهان حدود ۱۶۰ میلیارد دلار است، این حوزه در کشور و به ویژه استان خراسان رضوی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است براین اساس قطعا می‌توان با حضور مدیریت جدید موسسه توسعه گردشگری و برنامه‌ریزی مستمر شاهد اتفاقات خوب در بخش گردشگری استان باشیم.
 
وجود ۴۷ درصد فضای اقامتی کشور در مشهد 

مدیر جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: امیدواریم در این فرصتی که بدست آمده است بتوانیم با تلاش همه دست اندرکاران گام‌های موثری را در این بخش برداریم و حرکتی رو به جلو را آغاز کنیم.
رضا ابراهیم‌نیا که با حکم حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: از گذشته زحمات بی‌دریغی در این مجموعه کشیده شده است، امیدواریم در تداوم این تلاش‌ها با تجربیاتی که در حوزه‌های فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود دارد بتوانیم از ظرفیت‌های بالای این بخش در جهت ارتقا آن استفاده کنیم.
مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: وجود ۴۷ درصد فضای اقامتی کشور در مشهد، جاذبه‌های گردشگری فراوان، ظرفیت‌های شهرداری‌ها، دهیاری‌ها در شهر‌ها و روستا‌های سرشار از استعداد خراسان رضوی و ... فرصت‌های قابل توجهی هستند که باید با جلب مشارکت مردم و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برنامه‌ریزی‌های خاصی را برای هر یک انجام داد و آن‌ها را به بالفعل تبدیل کرد.
وی با اشاره به حضور سالانه حدود ۲۰ میلیون زائر در استان، بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که با کمک و هدایت سازمان همیاری و کارشناسان موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری انجام می‌دهیم، بتوانیم در گام اول حداقل یک درصد از این میزان را به عنوان جامعه هدف موسسه قراردهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->