مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت ترامپ: رای دادگاه نیویورک علیه من از سوی عموم مردم پذیرفته نمی‌شود حادثه دریایی جدید در غرب یمن (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) عربستان در کنفرانس اوکراین شرکت نخواهد کرد تظاهرات صهیونیست‌های افراطی علیه بررسی لغو معافیت آن‌ها از سربازی در دادگاه عالی + فیلم گالانت: هرگز حکومت حماس در نوار غزه را نمی‌پذیریم چند عملیات‌ گردان‌های قسام در دویست‌وچهلمین روز جنگ غزه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) شرط مصر برای بازگشایی گذرگاه رفح تلفات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در غزه رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: سلامت انتخابات و جلب مشارکت اولویت است اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حزب‌الله جولان اشغالی را به آتش کشید نماینده روسیه: صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام فقط شرایط را بدتر می‌کند تیراندازی در آمریکا یک کشته و ۲۶ زخمی برجای گذاشت آمادگی کامل مشهد و خراسان رضوی برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری
سرخط خبرها

شولتز: ۳۰ درصد آلمانی‌ها مخالف تجهیز تسلیحاتی اوکراین هستند

  • کد خبر: ۱۳۰۷۸۵
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
شولتز: ۳۰ درصد آلمانی‌ها مخالف تجهیز تسلیحاتی اوکراین هستند
صدر اعظم آلمان روز شنبه گفت که در دیدار و گفتگو با شهروندان، این برداشت را داشته که تا ۳۰ درصد از مردم آلمان با سیاست تحریم یا تامین تسلیحات برای اوکراین مخالف هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان روز شنبه گفت که ۳۰ درصد از شهروندان این کشور با دیدگاه‌های سیاسی مختلف، با سیاست این کشور در اعمال تحریم و تامین سلاح برای اوکراین مخالف هستند.

وی که با نشریه «ولت‌ام سونتاگ» مصاحبه می‌کرد، گفت: «در جریان گفتگو با شهروندانمان، من این برداشت را داشتم که بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از آن‌ها با سیاست تحریم‌ها یا تامین تسلیحات (برای اوکراین) مخالف هستند».

صدر اعظم آلمان در ادامه این مصاحبه گفت: «آن‌ها بیانگر دیدگاه تمامی گروه‌های سیاسی بودند».

شولتز اضافه کرد با این وجود، آلمان به فراهم کردم کمک به اوکراین از جمله کمک‌های نظامی ادامه خواهد داد.

چند روز پیش نیز صدر اعظم آلمان در آستانه نشست سران کشور‌های عضو اتحادیه اروپا مدعی شد که اعضای اتحادیه اروپا در قبال جنگ روسیه و اوکراین متحد و یکپارچه هستند.

شولتز با لحنی تند خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه گفت که اتحاد ما (کشور‌های عضو اتحادیه اروپا) قوی‌تر از هر زمان دیگری است و پوتین به اهداف جنگی خود نخواهید رسید.

اولاف شولتز در ادامه سخنرانی خود در بوندستاگ به روسیه درباره جنگ در اوکراین اتهام زنی کرد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین از انرژی و گرسنگی به عنوان ابزار جنگ و سلاح استفاده می‌کند.

وی در ادامه این سخنرانی تند علیه روسیه اعلام کرد که «شرکای اروپایی» ۱۰۰ تانک به اوکراین خواهند داد. اولاف شولتز همچنین این را هم گفت که «ما فارغ از اینکه جنگ چقدر طول بکشد، درباره حمایت از اوکراین تردید نخواهیم کرد».

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->