آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۰۴۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس
سرخط خبرها

قابلیت جدید گوگل کروم مقایسه نتایج جستجو را آسان‌تر می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۲۶۲۸
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
قابلیت جدید گوگل کروم مقایسه نتایج جستجو را آسان‌تر می‌کند
گوگل ویژگی‌ جدیدی را برای گوگل کروم معرفی کرده که نتایج جستجو را در یک نوار جدید کنار مرورگر نمایش می‌دهد تا بدون بازکردن تب جدید، هم نتایج کارآمدتر شوند هم بازگشت به صفحه قبلی راحت‌تر شوند.

شهرآرانیوز - گوگل درباره نحوه عملکرد این ویژگی جدید گفته است: پس از کلیک روی یکی از نتایج جستجو، کاربر به صفحه وب منتقل می‌شود. سپس، یک دکمه با متن «باز کردن جستجو در پنل کناری» در نوار آدرس ظاهر می‌شود. با کلیک روی آن در کنار مرورگر یک نوار باز می‌شود که صفحه جستجویی که کاربر قبلاً به آن دسترسی داشته است را نشان می‌دهد. از آنجا کاربر می‌تواند روی نتایج دیگر کلیک کند که هرکدام در پنجره اصلی تب باز می‌شود.

این ویژگی که مشابه نوار کناری مایکروسافت اج است، برای مقایسه گزینه‌های مختلف جستجو بسیار مفید خواهد بود. 

این اولین ویژگی نوار کناری کروم نیست. در ماه مارس، گوگل عملکرد مشابهی را ارائه کرد که به کاربران امکان دسترسی سریع به فهرست خواندن و نشانک‌ها را می‌دهد.

گوگل کروم قابلیت جدید دیگری به اسم «ردیاب قیمت» هم معرفی کرده که از چند ماه پیش برای اپلیکیشن اندرویدی آن در دسترس است. با این قابلیت هنگامی که کاربر وارد مرورگر می‌شود و از صفحه یک فروشگاه بازدید می‌کند، دکمه «ردیابی قیمت» ظاهر می‌شود. اگر کاربر روی این دکمه کلیک کند، پس از ارزان‌شدن محصول از طریق ایمیل به او اطلاع داده می‌شود. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->